Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meeri Toivosen ig. Miten kukaan voi olla noin täynnä itseään?

Vierailija
08.02.2023 |

Voi hyvänen aika sentään. 80 % postauksista (storyista) on sitä, miten hän on niin kaunis, upea, kaikki haluaa häntä. Koko ajan dm täyttyy treffipyynnöistä ja läähätyksestä.

Onks tää tyyppi tosissaan.

Ja joo, Kari-Pekka Toivosen ja Merja Larivaaran lapsi, jos joku ei muka tiedä tai ei osaa googlata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on monilla somettajilla, parempi vaan olla seuraamatta.

Vierailija
2/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiinsä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on monilla somettajilla, parempi vaan olla seuraamatta.

En oo kyllä koskaan ennen törmännyt tollaseen missään.

Vierailija
4/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiennyt enkä olisi edes googlannut, mutta ihmetellä täytyy, miksi seuraat hänen instagramiaan, jos se ärsyttää?

Itse seuraan vain todellisten ystävieni instaa, ei minulla liikenisi aikaa eikö kiinnostusta kaikenmaailman hömppäjulkkisten seuraamiseen

Vierailija
5/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto?

Mulla on kaveri, joka on naamakirjassa myös kaverina, jo livenä hän kerjäsi itselleen ihan kaiken mahdollisen huomion ja naamakirjassa päivittää 5-10 kertaa omaa erinomaisuuttaan. Milloin kyseessä on superihanan kauniit lapset, milloin teki seurakunnalle avustushommaa, milloin pelasta lapsille oli tonkka ojossa kaupan edessä, verta luovuttamassa, kampaajalla ("oli niin kauhea takkupesä tällä väsyneellä mammalla mut katsokaas nyt <3"), kuumeessa lapsi 1/5 mut onneks muu perhe voi maailman parhaiten, seuraavakis 2/5 lapsista sairastuu mut hän vielä jaksaa vaikka se aamulla kampaamossa hoidettu tukka jo vähän lässähtää kiireessä, no nyt on mieskin kipeä mut edelleen väsään täällä kaikille omia piristäviä supermaukkaita leipomuksia, no nyt ollaan kaikki kipeenä mut kävin silti auttamassa mummia kukkien ostossa ihanan edesmenneen vaarin haudalle jne.

Ihan hlvetin rasittava(a) ja hänellä kyse on nimenomaan todella huonosta itsetunnosta jonka peittää kaiken sen glitterin alle.

Vierailija
6/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla. Tyyppi on mulle vieras ja täysin yhdentekevä. Jos joskus käyn IG:ssä, mulle riittää seurattavaksi ihan mun oikeat kaverit tai tuttavat. Miksi kiinnostuisin ventovieraista? En selvästikään ole mainosten kohderyhmää. 

Vierailija
7/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda, että hän on myös noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän