Mikä tarkoitus pussaamisella on?
Kommentit (41)
Sillä selvitetään myös onko vastapuoli sopiva geneettisesti.
Suutelu ei oikein sytytä.
Mulla tulee aina mieleen mitä siellä putken toisessa päässä on ja menee fiilis koko hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkoitus sillä on evoluution kannalta, että koira ensin nuolee omia värkkejään ja peräreikäänsä, ja sitten muiskuttelee omistajansa kanssa?
Lisää vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee aina mieleen mitä siellä putken toisessa päässä on ja menee fiilis koko hommaan.
Aloitat siis suutelun väärästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitat siis suutelun väärästä päästä.
Jokaisella päällä, jota olen suudellut, on ollut samanlainen ruoansulatuskalusto, joka johtaa sinne mihin aurinko ei paista.
Ois vaan kiva löytää kumppani joka olisi valmis.
Vierailija kirjoitti:
Pissaaminen osoittaa kiintymystä ja tuottaa endorfiineja ja pärjäämme paremmin porukassa kuin yksin.
Ja toki suutelu kiihottaa ja valmistaa yhdyntään.
En ole tiennyt, että pissaamisella on tuollainenkin merkitys 😂
Evoluution kehittämä keino levittää herppestä ja hammasmätää ihmisestä toiseen.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä kivaa suutelemisessa on. Olen aina tehnyt sitä vain toisen mieliksi. Sekä miehet että naiset ovat sanoneet että en osaa suudella. Miksi edes yritän kun ei kiinnosta?
Ne, jotka eivät nauti suutelemisesta, eivät ole ilmeisesti koskaan suudelleet sellaisen ihmisen kanssa, joka osaa suudella ja olisi opetellut sen toisenkin suutelemaan. Muutaman huonon kokemuksen jälkeen inhosin suutelemista, mutta sitten kohtasin onneksi sellaisen ihmisen, joka opetti minut suutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies siirtää naiseen testosteronia suutelussa joka saa naisen alistumaan seiksiin
Fakta
Eikös testosteroni tee susta dominoivan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai alkunsa siitä aikoinaan ihmisten lakutaipaleella kun nainen muussasi suussaan ruuan vauvalle ja sitten syötti sillä lailla
siis alku :'D ei laku
heh lakutaipale
Repesin tuolle lakutaipaleelle! :D
Ajatukset menivät heti siihen entisajan Laku Pekkaan ja tummaan naamaan, siitä alkuasukkaisiin jne.
Ruuan jakaminen eli toinen oksentaa toisen suuhun ruokaa. Tärkeää petojen aikakautena kun piti syödä nopeasti täyteen ja paeta.
Jos toisella on tosi huonot hampaat, ei kannata.
Joten katsopa ensin sen kandidaattis suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mies siirtää naiseen testosteronia suutelussa joka saa naisen alistumaan seiksiin
Fakta
Mies saa vaihdossa estrogeeniä, siksi tukka lähtee ja maha kasvaa. Heh
Joskus kun nettihaeskelin asiaa, niin käsitin, ettei pusuttelu ole kovin vanha ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät nauti suutelemisesta, eivät ole ilmeisesti koskaan suudelleet sellaisen ihmisen kanssa, joka osaa suudella ja olisi opetellut sen toisenkin suutelemaan. Muutaman huonon kokemuksen jälkeen inhosin suutelemista, mutta sitten kohtasin onneksi sellaisen ihmisen, joka opetti minut suutelemaan.
Vai olisiko vain niin että jotkut ihmiset ei siitä välitä. Se ei ole minkään puutetta. Ei kaikki pidä jäätelöstäkään eikä se johdu siitä että oikeaa makua ei ole vielä löytynyt. Suutelu on yhtä eroottista kuin kättely, josta en myöskään pidä.
Mikä tarkoitus sillä on evoluution kannalta, että koira ensin nuolee omia värkkejään ja peräreikäänsä, ja sitten muiskuttelee omistajansa kanssa?