Unelma-asunto Espanjassa
Nauran kaikille köyhille palstalaisille, jotka silmät kaihoisina katsovat sarjaa tietäen, ettei heillä itsellään ole tuohon varaa.
Itselläni on ollut jo vuodesta 2000 alkaen itse rakennutettu (vanhempani rakennutti sen, mutta istu sen minun nimiini) kiinteistö Espanjassa! Noi ohjelman asunnonhakijat ovat siis so last season.
Kommentit (67)
Miksi tämä ohjelma ei näy enää MTV Katsomossa vaan on siirtynyt maksulliselle Cmorelle kesken kauden? Käykö näin useinkin eri ohjelmille?
Eilen oli vähän meh- jakso taas. Hyvä juttu oli, että juontajat pysyivät budjetissa kerrankin. Talot olivat vain aika tylsiä, vaikka budjetti oli hyvä 400.000€. En edelleenkään pidä siitä miesjuontajasta, sen naamassa on jotain epäluottamusta aiheuttavaa. En pidä myöskään siitä, että ohjelman tarkoitus on esitellä vain juontajien firman/firmojen kohteita, eivätkä siksi juurikaan poistu Costa del Solista.
Naisvälittäjä Kirsi on Reijo Oraksen tytär. Saa nähdä, tuleeko ohjelmasta toistakautta.
Asuntojen taso ei kyllä tuossa ohjelmassa päätä huimaa. Täältä https://asuntoespanjasta.com/myytavat-asunnot/ kun katselee niin kieltämättä on aika laidasta laitaan tuolla tarjontaa. Itse katsoisin mielummin laadukkaita kohteita televisiosta kuin niitä halvimmasta päästä valittuja.
Ap on syvästi onneton, ei tiedä miksi, ja sellaisena pysyy koko elämänsä.
Upeita asuntoja tämän viikon jaksossa nuo miljoonahuvilat.