Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelma-asunto Espanjassa

Vierailija
08.02.2023 |

Nauran kaikille köyhille palstalaisille, jotka silmät kaihoisina katsovat sarjaa tietäen, ettei heillä itsellään ole tuohon varaa.
Itselläni on ollut jo vuodesta 2000 alkaen itse rakennutettu (vanhempani rakennutti sen, mutta istu sen minun nimiini) kiinteistö Espanjassa! Noi ohjelman asunnonhakijat ovat siis so last season.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita asuntoja tämän viikon jaksossa nuo miljoonahuvilat.

Vierailija
62/67 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ohjelma ei näy enää MTV Katsomossa vaan on siirtynyt maksulliselle Cmorelle kesken kauden? Käykö näin useinkin eri ohjelmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli vähän meh- jakso taas. Hyvä juttu oli, että juontajat pysyivät budjetissa kerrankin. Talot olivat vain aika tylsiä, vaikka budjetti oli hyvä 400.000€.  En edelleenkään pidä siitä miesjuontajasta, sen naamassa on jotain epäluottamusta aiheuttavaa. En pidä myöskään siitä, että ohjelman tarkoitus on esitellä vain juontajien firman/firmojen kohteita, eivätkä siksi juurikaan poistu Costa del Solista.

Vierailija
64/67 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvälittäjä Kirsi on Reijo Oraksen tytär.  Saa nähdä, tuleeko ohjelmasta toistakautta.

Vierailija
65/67 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen taso ei kyllä tuossa ohjelmassa päätä huimaa. Täältä https://asuntoespanjasta.com/myytavat-asunnot/ kun katselee niin kieltämättä on aika laidasta laitaan tuolla tarjontaa. Itse katsoisin mielummin laadukkaita kohteita televisiosta kuin niitä halvimmasta päästä valittuja.

Vierailija
66/67 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas.

Vierailija
67/67 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on syvästi onneton, ei tiedä miksi, ja sellaisena pysyy koko elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän