Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeks teille äidit koskaan pahamieli kun olette karjuneet ja tiuskineet lapsillenne?

Vierailija
19.11.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa meille tai siis minulle kuinka toimit ollessasi kotona päivät pitkät ja sinulla on 4 lasta , joista koko ajan joku kinastelee ja jne. tekee miten selvität asiat vuodesta toiseen koskaan korottamatta ääntäsi? haluaisin tavata sinut

Vierailija
2/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin ja karjuin 3-vuotiaalle ja inhoan itseäni käytökseni vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina paha mieli, kun loukkaan lapsiani. Tuollainen käytös on loukkaavaa.

Onneksi sitä ei tapahdu liian usein. Lapsillani on toivoa, ja minulla myös.

Vierailija
4/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin miten voin karjahtaa ihanille lapsilleni ja että olen ihan hirviö äiti. Siis kauhee morkkis.

Vierailija
5/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se huono omatunto kestää ja kestää...

Vierailija
6/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen vain tavallinen ihminen, joka joskus väsyy ainaiseen narinaan/tappeluun/umakohtauksiin.

Vierailija
7/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enää huuda niin usein ja jos joskus huudan, pyydän lapselta anteeksi.

Vierailija
8/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja pyydän anteeksi.

Vierailija
9/11 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jaksan lapsia hyvin, kun pinnaan kaikesta muusta: lapset syö luvattoman paljon eineksiä, en siivoa (käy siivooja) ja mies osallistuu kotitöihin todella tasa-arvoisesti. Ts. mulla kestää hermot, kun jousta ei kiristetä liikaa ja olen perusrauhallinen.:) Olemme kyllä molemmat töissäkin. Voisin kuvitella olevani aika kiukkupussi, jos joutuisin tekemään kaiken yksin kotona ja laittamaan ruokaa koko illan.

Vierailija
10/11 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lapsikin ymmärtää ja oppiia asioita, usein pyytää itsekin anteeksi tekemisiään. Tosin on nyt keksinyt, että kun huudan niin tulee sanomaan, että " äiti, pyydä anteeksi" - mutta oikeassahan se silloinkin on!

Vierailija
11/11 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on itsestään selvää, et äidit karjuu lapsilleen. kaikki ei ole tollasia kusipäitä. hankkikaa itellenne omaa aikaa, ni jaksatte olla karjumatta, kusipäät.