Mitä tekisit jos alkoholi kiellettäisiin ihan kokonaan sekä tupakka
Kommentit (58)
Ei minuun vaikutusta, kunhan kahvia olisi ja vettä.
Virginia-tupakka kasvaa yli kaksimetriseksi jopa Suomen kesän aikana, kokeiltu on. Ja mikään tuhoeläin ei siitä kertaa enempää haukkaa.
Maistuu muuten paremmalta kuin yksikään savuke...
Olen tehnyt olutta ja viinejä ihan itse. Ei ole mitään salatiedettä.
Siitä saisi hyvän bisneksen kun alkoholi kiellettäisi uudestaan.
Kielletään samalla seksi ennen avioliittoa.
Kielletään kerralla kaikki epäterveellinen.
Jatkaisin heroiinin käyttöä kuten olen tähänkin asti tehnyt.
Ajattelisin että ääliöt antoivat siinä rikollisille mahtisaumat toiminnan laajentamiseen ja rikastumiseen.
Kessupuska takapihalle ja viinit käymään pesuhuoneeseen, ihan niinku ennenki :)
Täällä hullukaan kestä ilman alkoholia.
Lähtisin ulkomaille maksamaan veroja.
Todennäköisesti niin tekisi moni muukin.
Alkoholin ja tupakan saisi minun puolestani kieltää. Shampanjaa jäisi vähän ikävä, mutta sitä voisi silloin tällöin saada Tallinnan ja muilla ulkomaan reissuilla, mikä riittäisi oikein hyvin. Toivottavasti tilalle sallittaisiin kannabis, mdma ja psilosybiini (erityisesti terapiakäyttöön). Alkoholi aiheuttaa känniraivoa ja väkivaltaa, mitä puolestaan nuo edellä luettelemani eivät aiheuta, joten Suomesta tulisi parempi ja turvallisempi maa. Samalla monet pitkäaikaismasennusta tai PTSD:tä sairastavat saisivat toimivan hoitokeinon.
Jotensakin vain tuntuu siltä, että terveyteen ja maksimaaliseen tuottavuuteen pakottamalla saatu kansa ei sittenkään olisi kovin onnellista.
Salakuljetus ja lieveilmiöt räjähtäisivät käsiin. Kieltolait toimii vain myyjien eduksi.