Olet ollut alle minuutin kauppakeskuksessa ja huomaat kaikkien tuijottavan sinua ihan koko ajan mitä ikinä teetkin
Miten reagoit? (eikä tämä olisi mitään kuvitelmaa vaan kaikki tuijottaisi sinua ihan tosissaan)
Kommentit (50)
Juu ei tuijotus ole gang stalkingia. Se on ne ilmiselvät idioottimaiset näytelmät ja "vaivihkaa puheet". Googlettakaa jos ette tiedä mistä kyse. Jonkin verran tuijotusta, mutta sen huomaa selvästi. Jotkut yrittää ei tässä mitään ilmettä tai esitystä. On kuulemma Helsingissäkin ollut massiivinen gang stalking projekti Jotain vähemmistö hömpötystä ja mukamas jotain projektia. Sairasta, sanonmä. Tosi sairasta ja isoja rikoksia tehty. Paljon muutakin kun joku maalittaminen ja tuijotus.
Mar..jukka jakiksesta vois vetää käteen.
En reagoi. Muiden käytöstapojen puute ei ole minun ongelmani.
Mä en edes huomaisi. Katselen kaupoissa vain tavaroita tms
Mietin ostanko kevytkulutusluomukauralehmämaitoa vai rahkajukurttia.
Jos jää rahaa niin ehkä sinistä tai punasta poskivihreää.
Hassua jos kännykän kautta seurattaisiin, kun en omista kännykkää.
Ap on nuori nainen minihameessa.
Kaikki ovat huomanneet ruskean silmän mikä tuijottaa Ap:n kumartuessa
Jos joku mies seurailisi minua ja mulkoilisi rumasti, kertoisin hänelle mistä päin mekot löytyvät.
Alle minuutin? Silmälasit olisi huurussa, en huomaisi mitään ja sen jälkeen en hoksaisi, koska en koe olevani ihminen, jota kannattaa katsoa. Hukkaan menisi sekin tuijottelu!
En huomaisi. En katsele ympärilleni niin paljoa.
Varmaan jotain etsiviä nuorisotyöntekijöitä kahvitauolla. Nehän etsii sosiopaattiainesta ja koska minulla on reppu jossa iso teksti SAATANAAKO TUIJOTAT niin targetointi on taattu.
Jotkut on niiiiin tyhmiä.