Kuinka ostatte venäläistä meetvurstia?
Katseletteko ympärillenne ja sitten salaa pikaisesti nappaatte ja piilotatte ostosten sekaan?
Käytte maksamassa itsepalvelukassalla ja samalla tavalla piilottelette sitä, että kukaan ei huomaa, mitä ostatte?
Millaisella tekosyyllä perustelette itsellenne venäläisen meetvurstin ostamisen?
Kommentit (18)
On osta tuollaista rasvapommia, yök.
Kuljetan pienemmät pötköt anuksessa, salaa
Vierailija kirjoitti:
Kuljetan pienemmät pötköt anuksessa, salaa
Jos sinulta kysyttäisiin palvelutiskillä, että pötkönä vai siivuina, niin vastaisit, että pötkönä, ei mun p*rse mikään pajatso ole.
Tuolla ap:n mentaliteetilla varmaan pitäisi hävetä myös smetanan ostamista.
Tottakai ostan Suomessa valmistettua metwurstia,hapankaalia,smetanaa ym.
Se on reseptin nimi, ei valmistusmaa.
Minulla ei ole sellaista harhakäsitystä, että vieraat ihmiset kaupassa tarkkailisivat mitä ostan, ei siellä ketään kiinnosta mitä makkaraa aion leivän päälle laittaa.
Venäläinen metwursti on hyvää. Ostan useinkin enkä välitä jos joku näkee.
Teboil hullu taas aloituksessa vauhdissä, tällä kertaa metwursti :D
Rahalla, niin kuin kaikki muutkin ostokset.
Metvursti on suomalaisten lihatehtaiden tekemää, suomalaisesta lihasta tehtyä metvurstia.
Vain sen nimi on Venäläinen metrvursti.
Vai luuleeko ap, että myytävänä olevat Milano, Palermo ym, pepperonitkin, Atrian ja HK:n pakkauksissa, ovat Italiassa tehty.
Aloitus on trolli. Pelkkä vitsi.
Lihatuotteita ei Suomi ole milloinkaan tuonut Venäjältä.
Vaan päinvastoin.
Suomi itse on vienyt lihaa erilaisia lihatuotteita runsaasti Venäjälle.
Paljastan nyt jotain aivan kamalaa: en yhtään välitä, mistä maasta joku tuote on. Valitsen halvimman vaihtoehdon, joka on vielä syötävää.
Ei sen venäläisen meetvurstin ostaminen välttämättä kuitenkaan kovin helppoa ole.
Ei se ole Venäjällä tehty, vain nimi viittaa siihen. En kyllä itse osta sitä koskaan muutenkaan.