Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G- pisteen metsästystä

Vierailija
07.02.2023 |

Sormeilin tuossa tunti sitten aamuherätystä 62v vaimolleni ja aloitin ensin klitoriksen alueelta varovasti pyöritellen . Pikku hiljaa sormi eksyi alemmas ja sisälle jonnekin sen G- pisteen alueelle. Yritin tunnustella tuota maagista ja salassa olevaa paikkaa ja uskoakseni jotain saattoi löytyä . Tai siis ainakin oletin niin kun kysyttyäni tuntuuko enemmän vastaus ei ollut kielteinen . Lantio liikkuu ja nousi mutta lopulta oli minun pakko lopettaa kun puristus sormeeni oli niin kova että sormi puutui tunnottomaksi . Olen toki vuosikymmenten aikana tehnyt vastaavaa mutta vaimo ei yleensä ole ollut leikkituulella eikä tämä sormeilu ole ollut isossa osassa mutta nyt ei tullut pakkeja . Yllätykseksi sain itsekin samalla käsihoitoa spontaanisti mutta lopetimme sitten kun emme olisi silti jaksaneet mennä itse asiaan. Mutta muutenhan tämä tuntui ihan kivalta kun sai tuntea haluttuna oloa puolin ja toisin

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi sieltä häpykummun alta löytyä keskisormella, jos ei satu olemaan kovin lyhyet sormet. Ja molemmat sen huomaa kun sormenpää osuu kohdalleen. Varovasti kannattaa edetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi