Pitääkö exän antamista lahjoista luopua?
Haittaisiko sinua naista, jos mies olisi säästänyt exän antaman esim. kaulahuivin, Nendoroidin tai muumimukin?
Kommentit (24)
Arvokkaammista olen itse kysynyt eron aikaan, että haluatko takaisin. Minusta se on ihan ok näin päin. Fiksut ihmiset eivät kuitenkaan kysy lahjaa takaisin. Onhan se tökeröä. Mutta voisihan esim iäkkäämmän miehen aikuinen tytär pitää jatkossa kallista kaula- tai rannekorua, jos haluaa. Sitä en pitäisi outona jos itse ehdotin. Ei kukaan ole halunnut mitään takaisin mutta olen pitänyt korrektina ottaa puheeksi.
Kaikki palaa hyvin kun polttaa entisen asunnon. Ei kannata säästää mitään, sehän alkaa uusi elämä puhtaalta pöydältä.
Ex oli niin rasittava loppuaikoina, että halusin hävittää kaikki siihen liittyvät muistot. Ei kaduta.
Oliko sun mies jättävä vai jätetty osapuoli?
Vaikka ei tällä pitäis olla mitään väliä esim. huivin pitämiseen. Mistä sä muuten tiedät sen, että miehen huivi on saatu exältä?
Herran jestas, olen pitänyt exän kanssa saadut muumimukit keittiön kaapissa (ja juonut näistä kahvia nykyisen miehen kanssa) ja en ole edes kertonut nykyiselle miehelle tästä, että mistä mukit on peräisin!
Olenko nyt pettäjä, kun en ole kertonut miehelle sitä, että mistä muumimukit on saatu? Ei ole kyllä mitään tarvetta kertoa, se muumimuki on astia, ei mikään tunneside.