Olen täysin varma, että olen fiksuin tällä hetkellä palstaileva nainen
Kommentit (20)
luulette minua niin tyhmäksi, etten tiedostaisi olevan typerää kehua itseään fiksuksi...
Olet tähän mennessä ehdottomasto paras tyyppi, joka on vastannut tähän ketjuun. Ikää sinulla n.30 vuotta...
Kaipaat elämääsi jatkuvasti jotain haastetta
Vierailija:
Olet tähän mennessä ehdottomasto paras tyyppi, joka on vastannut tähän ketjuun.
Tuohon en kommentoi... Mutta otan kohteliaisuutena, kiitos vaan.
Vierailija:
Ikää sinulla n.30 vuotta...
Itse en vielä 30:neen pyöristä, olen 25 vuotias.
Vierailija:
Kaipaat elämääsi jatkuvasti jotain haastetta
Toisaalta kyllä, elämäni on tällähetkellä täysin haasteetonta. Valitettavasti...
*2
Olet omaan elämääsi kyllästynýt norsunvittu, joka ei kestä toisten menestymistä tai paremmuutta ;D
hyvät kanssasisaret... Katsokaa nyt miten tosissaan otatte kaiken ;)
Ei tämä kyllä eilisillan riitelylle vedä vertoja
ap
olen kaunis, sporttinen, omaan vakityön palvelualalla, sosiaalinen, velaton, tanssitaitoinen ja kaikinpuolin pidetty rehellinen kansalainen...
Vierailija:
olen kaunis, sporttinen, omaan vakityön palvelualalla, sosiaalinen, velaton, tanssitaitoinen ja kaikinpuolin pidetty rehellinen kansalainen...Lisäksi olen kuiva kuin beduiinin sandaali, tylsä kuin mikä ja kusen aina suihkussa...
Mulla oli kyllä hauskinta täällä mitä pitkään aikaan ollut :) Oltiin siskon kanssa ihan aktiivisesti mukana koko ketjun ajan...
Vein sitten siskoni kotiin *uudella farkullani* ja tuli vaan tekstiviesti, että " oletko turvallisesti kotona senkin kirvelevä mursun uloste"
;DDD
ap
otsikko meni niin että " kuka haluaa tapella" . Sitten kuuden sivun verran auottiin päätä toisillemme. Oli ainakin minusta hauskin ketju täällä aikoihin! Voitti 6-0 perinteiset imetys-, kotihoito-, läskit-, blaablaa-tappelut :)
*2
Vierailija:
Mulla oli kyllä hauskinta täällä mitä pitkään aikaan ollut :) Oltiin siskon kanssa ihan aktiivisesti mukana koko ketjun ajan...Vein sitten siskoni kotiin *uudella farkullani* ja tuli vaan tekstiviesti, että " oletko turvallisesti kotona senkin kirvelevä mursun uloste"
;DDD
ap
Oli tosiaan hauskinta aikoihin! Hyvä tilaisuus laukoa kaikki mahdolliset ilkeydet, mille muuten ei koskaan ole käyttöä ;)
Onnittelen lahjakkuudestasi ko. ketjussa;)
*2
tämä hernekeittopillu lähtee nyt viihdyttämään lapsia!
ap
pelkästään teidän tekstien perusteella tietämään teistä enemmän kuin koskaan haluaisitte :D