Kokemuksia kaivataan: Olen ostamassa inkontinenssituotteita
Kokemuksia kaivataan: Olen ostamassa inkontinenssituotteita äidilleni. Onko suosituksia, mistä saisi laadukkaita tuotteita Suomesta? Esim. tenakauppa.fi kokemukset kiinnostaa.
Kommentit (6)
Eritäin hyviä Tena housuvaippoja on myytävänä marketeissa kuin Apteekit. Ostaessa katso on naisille tarkoitettu housuvaipat .Koska Miesten Tena vaippa housut hiukan erinlaiset. Koot on kirjaimien mukaan ,niin naisille kuin miehille.Esim S.M.L. jne
Mielettömästi kallistuneet ruokakauppojen tuotteet. Onneksi itse pärjään niillä halvemmilla merkeillä.
Housut lienee tarkoitettu liikuntakyvyttömille ? En tiiä.
Mutta tosiaan, jos ongelma on paha ja ikää on vaipat saa maksutta lääkärin suositukselma kunnan hoitotarvikejakelusta.
Vaipoista en tiedä, mutta vedenkestävä lakana lienee halvin Jyskissä.
Noin yleisesti, vaivaa voi ehkäistä lantionpohjajumpalla.
Vierailija kirjoitti:
Tenakauppaa suosittelen, laaja tuotevalikoima kotiinkuljetuksella. Olisiko äitisi mahdollista saada ns. vaippalupaa jolloin hän saisi tuotteet maksutta kotikuntansa hoitotarvikejakelusta?
Kannattaa tosiaan selvittää tämä asia. Monissa sairauksissa tenat saa ilmaiseksi ja jos on hoitajan kotikäyntejä, hän tuokin ne.
Tenakauppaa suosittelen, laaja tuotevalikoima kotiinkuljetuksella. Olisiko äitisi mahdollista saada ns. vaippalupaa jolloin hän saisi tuotteet maksutta kotikuntansa hoitotarvikejakelusta?