Tunteet umpisekaisin, en ymmärrä!
Tunteeni ovat aivan ristiriidassa ja sekaisin. Olemme asuneet miehen kanssa nyt vuoden yhdessä. Miehen asiat ovat niin sekaisin, että se vaikuttaa kaikkeen ja talous on ollut täysin minun harteilla. En enää kykene elättämään kahta ihmistä enkä koe tätä reiluna. Olen kaiken sotkun keskellä ahdistunut ja masentunut. Mies oli yhteen aikaan 2 viikkoa sairaalassa ja nautin kun sain olla yksin. Tuntui, että taakka harteilta ja energiasyöppö oli poissa.
Olen miettinyt eroa nyt 2 kk. En ole puhunut asiasta miehelle.
Mies itse otti puheeksi, että hän voisi etsiä oman kämpän. Tästähän minä sorruin vallan täysin... Oma kämppä siksi, että talousasioihin tulisi jokin tolkku.
Ihmettelen omia reaktioitani. Olen miettinyt eroa, koska koen helpompana elää ja olla yksin.
Mutta jos mies ottaa oman kämpän puheeksi (siis vain muuttaa, meillä olisi silti parisuhde mutta asuisimme eri osoitteissa) niin itken ja tunnen surua.
En ymmärrä, onko kyse jättäjän ja jätetyksi tulemisen eroista vai mistä.. vaikka mies ei edes jättäisi, ainoastaan muuttaisi, parisuhde säilyisi hänen mukaansa.
En todellakaan tiedä enää mitä ajatella ja tuntea :(
Kommentit (2)
Haluat mieluummin asua erillään, ja nyt mies ehdottaa sitä oma-aloitteisesti, joten voit saada haluamasi tilanteen ilman syyllisyyttä. Eikö tämä ole ihanteellista?
Koet hylkäämistä ja se sattuu.