Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvaltalaisen uuden tutkimuksen mukaan kannattaa suosia maitoa veden sijaan ruokajuomana

Vierailija
06.02.2023 |

Juuri nyt en löydä linkkiä tutkimukseen, oli yhdellä tiedesivulla. Mulla menee n. 5-6 lasia päivässä. Aina mennyt. Selkäranka pysynyt vahvana. Lumen kolaaminen onnistuu hienosti näin vanhemmalla iällä. Just tulin kolaamasta. Tutkimuksessa oli nimenomaan tästä selän vahvuuden säilymisestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerille tiedoksi: linkki tai kukaan ei ota vakavasti.

Vierailija
2/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelemme myös vartalon ja auton pesua maidolla. T: Maidon tuottaja (ei lehmä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo :D Onko tutkimuksen takana USAn maitoteollisuus? Yhtä luotettava tiedon lähde kuin Valio, jonka annettiin vuosikymmeniä tehdä vapaasti propagandaa kouluissa. Uskotko myös, ettei leipä lihota :D

Vierailija
4/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stupid is as stupid does.

Vierailija
5/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonti ruuan kanssa on siksi huono, että vatsahapot laimenee. Muutoin en noihin maidonjuonnin suositteluihin usko, kannattaa syödä monipuolisesti ja liikkua kunnolla, en ole itse maitoa juonut koskaan ja luusto on tutkitusti vahva.

Vierailija
6/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden juonti ruuan kanssa on siksi huono, että vatsahapot laimenee. Muutoin en noihin maidonjuonnin suositteluihin usko, kannattaa syödä monipuolisesti ja liikkua kunnolla, en ole itse maitoa juonut koskaan ja luusto on tutkitusti vahva.

Suomalainen hanavesi on happamampaa kuin maito, joten mistä nyt puhut?

Vierailija
7/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen hanavesi on happamampaa kuin maito, joten mistä nyt puhut?

En verrannut maitoon, vaan yleisesti vedenjuonti ruokailun kanssa.

Vierailija
8/8 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti on matala-asteinen tulehdus elimistössä ennen pitkää. Katsokaa vaikka ikääntyneitä maitopurkkeja hamuavia.