Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut eläissäsi paljon suuseksiä

Vierailija
05.02.2023 |

Oletko saanut niin paljon kuin olet halunnut tai ylipäätään riittävän paljon. Vai onko ollut vaikea saada ja saanut vain kymmeniä ketoja tai vielä vähemmän. Miten on laitasi. Laita ikä ja parisuhteen pituus.
Tämä tuli mieleen saittia lukiessa, että ollut ilmeisesti yllättävän haastavaa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ala suhteeseen, missä kalua ei oteta suuhun.

Sama homma.  Ekat treffit aina ulkona syrjemmällä.  Hörpötään kahvit termarista, poltan tupakan ja ojennan kalun sepaluksesta.  Jos ei ota suuhun niin se on lähtö.

Vierailija
42/63 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaimon kanssa suuseksiä molemmin puolin jo seurusteluikana teininä. Naimisiin nuorena mennessä molemmat tiesivät jo millaista seksiä oli luvassa ja millaista toinenkin halusi.  Suuseksin molemmin puolin  on kuulunut meidän seksiin jokaisella kerralla jo 70-luvun lopusta. Enimmäkseen esileikkinä, mutta toiveesta toinen saanut loppuun asti. Eikä tuo ole tämän päivän viikoittaiseen seksiin mihinkään muuttunut. Tehty molemmat aina sitä, mitä toinen on halunnut. Mitä muutakaan kun kerran oltu parisuhteessa. Enkä usko että kumpikaan olisi jatkanut suhdetta jos emme olisi tyydyttäneet toisiamme kuten toinen haluaa. Ihmettelen näitä suhteista jossa ei olla tasa-arvoisia ja vastata toisen tyydyttämisestä kuten toinen haluaa. Pyllyseksin puutteen ymmärrän, koska sitä ei voi vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saannut ja antanut. Nuoletan itseäni tuntemattomilla mustilla miehillä ja imen heidän kalujaan ja teen vielä rimjobeja.

N.30v

Vierailija
44/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja saan. Vaimo ei niele mutta sitäkin on tullut koettua...

Vierailija
45/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Monta kertaa. Vaimoni tekee sen mielellään ja on hyvä siinä. 49v, parisuhteessa 25v.

Vierailija
46/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanu ja olen vielä enemmän saanut siitä

kaikki ne traumat mitä siitä ihminen voi saada

kun ei yhtään pidä siitä.

kuvottavaa.

sielua rikkovaa.

ei kuulu mihinkään terveeseen ihmisyyteen.

Vierailija
47/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Ex-puoliso oli niin estynyt, ettei hänelle käynyt suuseksi kumminkaan päin. Onneksi uusi kumppani on toista maata.

Vierailija
48/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 20v vaimolta saanu ksm 2..3x loppuun, ei sd auta mitään jossei olla sielunkimppaneita, tuohon päälle 2..3x viikossa naintii pitkän ajan ka:na. mites muilla?

Vierailija
49/63 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suikkareita, mutta noin 10 avioliittovuoden jälkeen sanoi, että ei enää jaksa ottaa suihin, joten olen ollut nyt ilman suikkareita 20 vuotta. Nauttisin niistä mielelläni, jos vain joltakin saisin. 

Vierailija
50/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vaimon kanssa suuseksiä molemmin puolin jo seurusteluikana teininä. Naimisiin nuorena mennessä molemmat tiesivät jo millaista seksiä oli luvassa ja millaista toinenkin halusi.  Suuseksin molemmin puolin  on kuulunut meidän seksiin jokaisella kerralla jo 70-luvun lopusta. Enimmäkseen esileikkinä, mutta toiveesta toinen saanut loppuun asti. Eikä tuo ole tämän päivän viikoittaiseen seksiin mihinkään muuttunut. Tehty molemmat aina sitä, mitä toinen on halunnut. Mitä muutakaan kun kerran oltu parisuhteessa. Enkä usko että kumpikaan olisi jatkanut suhdetta jos emme olisi tyydyttäneet toisiamme kuten toinen haluaa. Ihmettelen näitä suhteista jossa ei olla tasa-arvoisia ja vastata toisen tyydyttämisestä kuten toinen haluaa. Pyllyseksin puutteen ymmärrän, koska sitä ei voi vaatia.

Nuoleminen onkin sulla ainoa keino saada vaimo laukeamaan.

Kyllä sitä persseksiä voi vaatia ihan samalla tavalla kun suuseksiä. Edellyttää tosin, että molemmat haluaa ja mies tietää, mitä ja miten tulee toimia.

Vierailija
51/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika paljon. Olennainen osa seksiä! Antaisin myös miehelle, mutts hän ei halua... Luulen, että voisi tykätäkkin, mutta jotenkin jännittää ehkä sitä. Mikä neuvoksi? Minusta olisi niin ihanaa imeä ja nuolla häntä. Ja sen jälkeen hän panisi minua...

N66

Vierailija
52/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, ja miksei naisetkin, nyt vinkkejä!

Vierailija
53/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oot kysyny asiasta? Siis miksei tykkää?

Vierailija
54/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoleminen onkin sulla ainoa keino saada vaimo laukeamaan.

Kyllä sitä perss

Sulta ei taaskaan kysytty mitään. Pitäsit vaan huolen omista asioistasi. 

Vierailija
55/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on ollut suuseksiä ja siinä on ollut muutama kerta liikaa. En ole oppinut pitämään siitä. Suhdetta takana lähemmäs parikymmentä vuotta.

Vierailija
56/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (tai olin) intohimoinen suuseksin antaja naisille. Cunnilingukset alkoivat paljon ennen yhdyntöjä, siihen vaikutti tietysti myös raskausriskin puuttuminen. Monet naiset pyytävät suuseksiä, mutta eivät ole innokkaita sitä antamaan. 

Vierailija
57/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina vaimoni, koska nauttii siitä valtavasti ja saa usein ison orkun ennen yhdyntää. Helpottaa panemista huomattavasti kun on paikat enemmän auki. Syy on se, että minulla on paksu kalu (15cm ympärys) ja sen vuoksi omat suikkarit ovat aika vähissä koska vaimolla on pieni suu ja hampaat osuu jos ottaa syvemmälle. Lisäksi valittaa että leuat väsyy helposti, mutta välillä kyllä innostuu ottamaan hetken suihin pyytämättä.

Vierailija
58/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko rutiineihin huuhdella suu suuseksin jälkeen?

Vierailija
59/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemminpuolinen suuseksi on normaali osa jokaista seksikertaa

Vierailija
60/63 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan  antanut yhdellekään miehelle. En halua miehen naamaa myöskään jalkoväliin. Ihan normaalisti rakastellaan, vaihdellaan hiukan asentoja, se tuntuu parhaimmalta.