Oletko saanut eläissäsi paljon suuseksiä
Oletko saanut niin paljon kuin olet halunnut tai ylipäätään riittävän paljon. Vai onko ollut vaikea saada ja saanut vain kymmeniä ketoja tai vielä vähemmän. Miten on laitasi. Laita ikä ja parisuhteen pituus.
Tämä tuli mieleen saittia lukiessa, että ollut ilmeisesti yllättävän haastavaa.
Kommentit (63)
Aika vähän olen saanut mutta varmaan osittain oma vika. En halua pyytää ettei puoliso tekisi vain minua miellyttääkseen, joten sitä on vain silloin kun itse ehdottaa. Ehkä joka toinen tai kolmas kuukausi.
N40, 20 v yhdessä.
En ole saanut tarpeeksi, enkä saanut antaa. Olen aviossa kolmattakymmentä vuotta ja suuseksi on se jota himoitsen. Voi N40, jos kirjoitat mulle, niin tehdään unelmistamme totta ja harrastetaan suuseksiä sydämemme kyllyydestä.
joka päivä. kun puhunrumiasuustani niin.
huulet kutisee. ja vähäkuivuu..
No enpä ole saanut lainkaan, jos ei nyt jotain pieniä lipaisuja lasketa (minä en laske). Vaimo ei tietyistä, ihan pätevistä syistä pysty antamaan, ja kun hän on käytännössä ensimmäinen ja ainoa seksikumppani, niin saamatta myös jää. Sillä on mentävä, mutta ei haittaa, seksiä piisaa muuten ihan riittävästi, ja ennen kaikkea itse saan antaa suuseksiä hänelle.
Mies saa ihan joka päivä. Minä harvemmin - koska en saa enää niin hyvin. Mies antoi ennen todella hyvää--- nyt ei. Mutta antaa aina orgasmit sormetuksella plus naimalla. Ja monet päivittäin. Kymmeniä vuosia yhdessä, ja himoa yhä.
Aika paljon olen saanut kaikissa pitkissä suhteissa mitä minulla on ollut. Nykyisin saan loppuun asti vietynä ehkä kerran, ja esileikkinä pari kertaa viikossa. Olen sanonut vaimolleni, että sekä suuseksin antaminen, että saaminen tuntuu niin hyvältä, että haluaisin sitä joka päivä. Siis oikeasti ihan joka päivä. Vaimoni mielestä se on huvittavaa, ja ei usko, että tarkoitan sitä.
Nautin suihinotoista vaikka ne jäisivät keskenkin, kunhan aina joskus viedään loppuun asti. Vaimoni, silloin kun haluaa/suostuu vastaanottamaan nuolentaa, ei ikinä halua jättää sitä kesken, koska synnytetty kiima jota ei viedä loppuun asti, on kuulemma tuskaista. Ja joka päivä hän ei tosiaan halua saada suuseksiä, ja varmaan tämän takia minäkään en ikinä tule saamaan suihinottoja joka päivä.
Tiedän, että olen suihinottojen ja pillun nuolemismäärien suhteen onnekkaammassa asemassa kuin valtaosa miehistä, mutta silti haluaisin enemmän
En edes ala suhteeseen, missä kalua ei oteta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa ihan joka päivä. Minä harvemmin - koska en saa enää niin hyvin. Mies antoi ennen todella hyvää--- nyt ei. Mutta antaa aina orgasmit sormetuksella plus naimalla. Ja monet päivittäin. Kymmeniä vuosia yhdessä, ja himoa yhä.
Ehkä suhteen alkuaikana voi olla mahdollista, että nainen antaisi suihinoton joka päivä, mutta että se jatkuisi vielä kuherruskuudauden jälkeenkin - en usko. Olisin koska tahansa valmis nuolemaan orgasmin naiselleni vaikka joka aamu ja joka ilta päälläni seisten, jos saiisin suihinoton edes kaksi kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
En edes ala suhteeseen, missä kalua ei oteta suuhun.
Ymmärrän hyvin. En itsekään ala suhteeseen jossa ei nuolla ensimmäistä orkkua joka kerta kun on seksiä.
En ole saanut paljon mutta en haluakaan, en pidä siitä. Kai voisi sanoa että olen saanut enemmän kuin haluan.
Olen saanut paljon enemmän kuin olisin halunnut. Parhaimmillaankaan en oikein välitä siitä, sillä olen aika yhdyntäkeskeinen. Harmi kyllä kumppanit sitä mielellään haluaisivat antaa ja harvakseltaan olen mieliksi suostunut. Itse kyllä tykkään ihan älyttömästi antaa miehelle suuseksiä. N35, useita muutaman vuoden suhteita ja joitakin lyhyempiä tapailuja.
Minäkin tykkään enemmän antaa, kuin saada suuseksiä. Pidän enemmän yhdynnästä kuin siitä, että mua nuollaan. Olen siis saanut ihan tarpeeksi suuseksiä. Ja olen saanut antaakin aika sopivasti, vähän enemmänkin voisi. N41
Enemmänkin voisin vastaanottaa! Itse annan miehelleni aina, kun sitä haluaa saada. Ehkä joka toinen päivä,joskus pari kertaa päivässä saan
En todellakaan! Ylipäätään seksiäkään, mutta olen myös melkeinpä ikisinkku, ei löydy miestä.
Mieheni on kuin kiimainen koira. Aina tukkimassa jalkojenväliin lipomaan. Makkarissa, sohvalla, saunassa ihan joka paikassa. Kieltämättä nautin kun mieheni on energinen ja seksuaalisesti aktiivinen. Kokonaisuutena mahtavaa avioelämää. Leena 44.
Olen. Meidän elinikäisessä suhteessa ollut alusta lähtinen paljon suuseksiä. Seksi alkaa vaimon pillun nuolemisella ja ennen yhdyntää vaimo imuttaa kulliani. Näin mennyt viikoittain koko ikä. Suikkarit loppuun asti olen pyytänyt ehkä kerran kaksi kuukaudessa, en enempää koska pilluun laukeaminen on minusta parempi nautinto. Siten olemme molemmat saaneet niin paljon kuin olemme halunneet.
Kolme kertaa suihinottoa loppuun saakka 30 vuoden aikana. Nuolla olen saanut ehkä 30 kertaa samassa ajassa.
Kerran sain naiskollegalta. Vaimoni ei ole koskaan antanut.
- mies 60+
Kaikissa suhteissani olen sekä saanut, että antanut paljon suuseksiä, mutta ehkä se on asia, mitä ei voi saada (tai antaa) liikaa. Eli olisin ehkä halunnut vieläkin enemmän.