Miten hemmetissä näistä syylistä pääsee eroon??
Mulla on sormissa kamalasti syyliä, ja varpaassa yksi, ja olen vuosien ja vuosikymmenten aikana kokeillut kaikki mahdolliset aineet. Ja yrittänyt ilmastointiteippitemppua myös. Nyt pari kuukautta olen käyttänyt Syylend-nestettä, jota sivellään. Ei auta. Mikään ei auta. Ovat rumia, hävettää. Oikeastaan vaan lisää tulee, nyt taas kaksi uutta pientä pampulaa, jotka on selvästi uusia syyliä. Tämä Syylend oli vielä kauhean kallista, jotain 30 euroa pikkuinen pullo.
Syylendin ohjeessa on maininta, että jos on ihonalainen syylä, niin se pitäisi jotenkin kaivaa esiin tai raottaa reunaa ennen aineen laittoa. Mikä ihme on ihonalainen syylä? Eikö ne kaikki ole tuossa ihon pinnalla?
Entä se ilmastointiteipin käyttö - pitääkö se teippi olla ihan vaan sen syylän kokoinen, pyöreä (olen kokeillut, ei pysy paikoillaan), eikä sellainen niin kuin laastari, joka kiedotaan sormen ympäri, koska eihän sellaista voi pitää koko ajan? Auttakaa.
Kommentit (37)
Vanha noitakonsti. Laske KAIKKI syyläsi ja tee niin monta solmua VILLAlankaan, pistä se kiven alle äläkä mene enää sitä katsomaan. Kun se hajoaa sinne niin syylätkin häviää. Mummoni tiesi näitä vanhoja konsteja enemmänkin,kyllä ne toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamusylki otti pois minun syylät.Ennenkuin nielaiset aamulla lipaise kielellä syyliä .Kyllä häipyy.
😵 Ja sitten ne tarttuu kieleen, hiphei
Ei syylät tartu kieleen. Joku happo syljessä yön jäljiltä vie syylät.
Voi tehdä esim. aspiriinista tahnan ja sitä laittaa syylän päälle. Pitää tietysti varoa tervettä ihoa, niin kuin kaikilla syylänpoistomenetelmillä.
Nykyisin ei taida enää saada Lapis-kyniä, sillä syylä muuttui mustaksi ja aikanaan putosi pois.
Mulla oli aikoinaan valtava syylä jalkapohjassa, siinä oli ikään kuin sellainen juuri syvälle jalkaan.
Jollain noista apteekin aineista se lopulta lähti pois. Piti käyttää pitkään ja liottaa jalkaa ja viilata aina sitä kuollutta kudosta pois, ja lisätä ainetta.
Minulla katosi syylät murrosiän jälkeen kuin taikaiskusta. Oikean käden keskisormessa oli yksi sentin kokoinen. En pysty selittämään miten oma ruumis hävitti - ilmeisesti ll-valkosolut totesivat, että turha tavaraa ja hajotetaan. Paikkaan tuli jopa sormenjäljet. Kylmällä ne otetaan nykyään pojes terkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni yli vuosi saada Syylend-liuoksella (pullossa) varpaan pohjasta syylä pois. Jos on ollut yli vuoden niin ne on todella sitkeitä. Mulla meni sitä ainetta yhteensä varmaan joku 6 pulloa 😂 Ei voinu lopettaa taistoa kesken kun oli siihen jo rahallisesti panostanut. Syylä lähti ja nyt on toinen siinä vieressä, olkoon. Syylendin vaikuttava ainehan on muuten muurahaishappo, sitä hommais jostain halvalla kanisterin 🙂
Se ei tehoa koska sivelet sitä vain syylän pinnalla olevaan kuivaan ihoon. Tai vamman menee pitkän kun vain pieni määrä pääsee polttamaan syylää. Ohjeissa pitäisi olla maininta että tehotessaan tuntee oikeasti sen minuutin verran kun aine polttaa syylää.
Verruxin auttaa, mutta myös ohut siivu valkosipulia syylän kohdalle laastari päälle. Vaihdetaan joka ilta uuteen, niin viikko tai kaksi ja syylä kuolee.
Teippi siis reilu pala syylän päälle. Harmaata teippiä oli.Lapsi sai syyliä jalkapohjiin koulusta. Teippi pois ennen suihkua /saunaa ja uusi tilalle heti kun iho kuivahtanut. Lähti vex n 1kk. Toinen kokeilemisen arvoinen on raa' an halkaistun perunan käyttö. Hankaa sillä syylää. Menee muutama 3kk ja häipyy. Lapsena itselläni oli sormessa syylä ja perunajipolla hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamusyljellä lähtee. Lapsena oli paljon syyliä jalkapohjissa, muuttuivat mustiksi ja tippuivat pois, kun joka aamu laittoi niihin aamusylkeä.
Toimii jos jaksaa ja muistaa joka aamu. Kun nimittäin ne häviää vuosien kuluttua yleensä itsekseen.
Hyvällä onnella syylä solut olisivat tartuttaneet syylät sormiisikin. Enkä näe mitä järkeä on antaa mahdollisesti kipuakin aiheuttavien syylen kasvaa. Yksi on sitten levittää syyliä muihinkin. Mä uskon lapsena saaneni syylätartunnan koulusta liikuntasalista missä oltiin liikuntatunneilla paljain jaloin.
Sieltähän ne tuli, sen jälkeen en suostunut paljain jaloin liikuntatunnille, yöks. Ja pahoittelut, että olin vastuuton 8-9vuotias, olisi pitänyt ymmärtää googlata ja mennä apteekkiin silloin kultaisen ysärin alussa ihan itse.
Minä näin ihan vain mainoksen Werruxista ja äiti kävi ostamassa sen.
Osterivinokaskapseli.
Tilaa Spooky2. Sillä lähtee kaikki muutkin taudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni yli vuosi saada Syylend-liuoksella (pullossa) varpaan pohjasta syylä pois. Jos on ollut yli vuoden niin ne on todella sitkeitä. Mulla meni sitä ainetta yhteensä varmaan joku 6 pulloa 😂 Ei voinu lopettaa taistoa kesken kun oli siihen jo rahallisesti panostanut. Syylä lähti ja nyt on toinen siinä vieressä, olkoon. Syylendin vaikuttava ainehan on muuten muurahaishappo, sitä hommais jostain halvalla kanisterin 🙂
Se ei tehoa koska sivelet sitä vain syylän pinnalla olevaan kuivaan ihoon. Tai vamman menee pitkän kun vain pieni määrä pääsee polttamaan syylää. Ohjeissa pitäisi olla maininta että tehotessaan tuntee oikeasti sen minuutin verran kun aine polttaa syylää.
Joo ja sitä kannattaa pitää ohjetta pidempään ihossa, tai niin mä tein. Jossain vaiheessa tajusin että ehkä kannattais myös leikata sitä pintaa pois, mulla oli sellaset superterävät ja ohutkärkiset kynsisakset millä leikkasin sen verran kuin ilman kipua ja verenvuotoa sai sitä irti. Oli sinänsä kyllä hölmö projekti kun kukaan edes näe jotain isovarpaan pohjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitä kannattaa pitää ohjetta pidempään ihossa, tai niin mä tein. Jossain vaiheessa tajusin että ehkä kannattais myös leikata sitä pintaa pois, mulla oli sellaset superterävät ja ohutkärkiset kynsisakset millä leikkasin sen verran kuin ilman kipua ja verenvuotoa sai sitä irti. Oli sinänsä kyllä hölmö projekti kun kukaan edes näe jotain isovarpaan pohjaa
Ei näe mutta itse taatusti tunnet syylän joka askeleella.
Olen saanut jalkapohjista juurineen pois monta kertaa. Ja aina ne tulee uudelleen, vaikka laitan siihen kuoppaankin mitä tahansa ainetta.
SyylEnd Freeze (-80¤C). Lähti sormestani, eikä ole kasvanut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aamusyljellä lähtee. Lapsena oli paljon syyliä jalkapohjissa, muuttuivat mustiksi ja tippuivat pois, kun joka aamu laittoi niihin aamusylkeä.
Joo sama juttu ennekuin on syönyt mitään aamusylkeä niiden päälle.lisäksi laitoin liitua. vie aikansa mutta kaikki katosivat eikä ole uusia tullut.
sivusta
Mulla joskus jäädytettiin kaikki syylät lääkärissä kerralla. Olivat pirun kipeitä sulaessaan, mutta niin lähtivät.
Kuulemma jäädytys osittain perustuu siihen, että immuunijärjestelmä huomaa syylän aiheuttavan viruksen, kun jäätynyt syylä tulehtuu.
Nykyään saa tosiaan apteekista sen jäädytyslaitteen.
Osterivinokas auttaa syyliin. Sitä saa tablettinakin, mutta paras on tuore sieni.
😵 Ja sitten ne tarttuu kieleen, hiphei