Yllätyin kun tapailemani nainen kertoi retkeilevänsä isänsä kanssa
En ole tuollaiseen ennen törmännyt, joten särähti korvaan. Retkeilettekö te muut naiset isänne kanssa? Nainen myös kertoi, että retkiä on joskus jopa viikoittain tai kerran kuussa. Mitä että??
Kommentit (30)
Joo. Isäni on suht vanha ja retkeily on yksiä harvoja aktiviteetteja, joista kummatkin pidämme. Lähes tulkoon ainoa tapa siis viettää isä-tytäraikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kääk, naisella on luonteva suhtautuminen miehiin ja peräti ihmissuhde isäänsä!
Älä yleistä ei suhde isään takaa sitä että nainen suhtautuu luontevasti kaikkiin muihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Oi isiii, nussi mua lujempaa, aaahh, mä tuun. Kuului viereisestä teltasta. Janne ei uskonut kuulemaansa, hänen tyttöystävänsä nussi isäänsä. Taas mennään ajatteli Janne ja kaivoi kovettuneen kullinsa housuistaan käteensä.
♥♥
Kai niillä on erilliset teltat? Vai nukkuvatko vierekkäin ehkä jopa alasti?!
Miksi ei retkeilisi isänsä kanssa? Jos on taskukokoisesta asti siihen tottunut, niin miksi ihmeessä 18v iässä pitäisi sanoa, että ei kuule kiinnosta, nyt haluan tatskan ja tippurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niillä on erilliset teltat? Vai nukkuvatko vierekkäin ehkä jopa alasti?!
Lusikoivat, siitä helppo sujauttaa sisään ja isin kädet yltävät mukavasti tytön nisille ja nänninnipukoille :)
Tässä asennossa voi myös näykkiä kaulaa ja kähistä korvaan riettaita: isin pikkutytöllä on niin ihanan märkä pillu, tuntuuko isin kulli kullasta hyvältä, tuntuuhan....
Mulla seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei retkeilisi isänsä kanssa? Jos on taskukokoisesta asti siihen tottunut, niin miksi ihmeessä 18v iässä pitäisi sanoa, että ei kuule kiinnosta, nyt haluan tatskan ja tippurin.
Naisella ei ole tatuointeja.
Varaudu siihen että naikkonen tulee jatkossa aina vertailemaan sinua isäänsä ja retkeillään juonivat sinua vastaan.
Miten niin? Ihan asiallinen. Itsekin änkeysin mukaan, mutta sitten jos minua ei huolittaisi, niin pitäisin jotenkin outona. Tai siis kerta menisi, mutta useampi....
(ainahan voi olla jotain kahdenkeskistä keskusteluaihetta, mutta jos alkaa useammin sattumaan....)