Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin kun tapailemani nainen kertoi retkeilevänsä isänsä kanssa

Vierailija
05.02.2023 |

En ole tuollaiseen ennen törmännyt, joten särähti korvaan. Retkeilettekö te muut naiset isänne kanssa? Nainen myös kertoi, että retkiä on joskus jopa viikoittain tai kerran kuussa. Mitä että??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä avaus.

Miten niin? Ihan asiallinen. Itsekin änkeysin mukaan, mutta sitten jos minua ei huolittaisi, niin pitäisin jotenkin outona. Tai siis kerta menisi, mutta useampi.... 

(ainahan voi olla jotain kahdenkeskistä keskusteluaihetta, mutta jos alkaa useammin sattumaan....)

Vierailija
22/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Isäni on suht vanha ja retkeily on yksiä harvoja aktiviteetteja, joista kummatkin pidämme. Lähes tulkoon ainoa tapa siis viettää isä-tytäraikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk, naisella on luonteva suhtautuminen miehiin ja peräti ihmissuhde isäänsä!

Älä yleistä ei suhde isään takaa sitä että nainen suhtautuu luontevasti kaikkiin muihin miehiin.

Vierailija
24/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi isiii, nussi mua lujempaa, aaahh, mä tuun. Kuului viereisestä teltasta. Janne ei uskonut kuulemaansa, hänen tyttöystävänsä nussi isäänsä. Taas mennään ajatteli Janne ja kaivoi kovettuneen kullinsa housuistaan käteensä.

♥♥

Vierailija
25/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän jaosta.

T:deittisi

Vierailija
26/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä on erilliset teltat? Vai nukkuvatko vierekkäin ehkä jopa alasti?!

Vierailija
27/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei retkeilisi isänsä kanssa? Jos on taskukokoisesta asti siihen tottunut, niin miksi ihmeessä 18v iässä pitäisi sanoa, että ei kuule kiinnosta, nyt haluan tatskan ja tippurin.

Vierailija
28/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai niillä on erilliset teltat? Vai nukkuvatko vierekkäin ehkä jopa alasti?!

Lusikoivat, siitä helppo sujauttaa sisään ja isin kädet yltävät mukavasti tytön nisille ja nänninnipukoille :)

Tässä asennossa voi myös näykkiä kaulaa ja kähistä korvaan riettaita: isin pikkutytöllä on niin ihanan märkä pillu, tuntuuko isin kulli kullasta hyvältä, tuntuuhan....

Mulla seisoo.

Vierailija
29/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei retkeilisi isänsä kanssa? Jos on taskukokoisesta asti siihen tottunut, niin miksi ihmeessä 18v iässä pitäisi sanoa, että ei kuule kiinnosta, nyt haluan tatskan ja tippurin.

Naisella ei ole tatuointeja.

Vierailija
30/30 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen että naikkonen tulee jatkossa aina vertailemaan sinua isäänsä ja retkeillään juonivat sinua vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan