Ketä äänestää, jos kaikissa puolueissa on jotain hyvää, mutta myös jotain vikaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan 10 asiaa vasemmalta ja 10 asiaa oikealta niin olen samaa mieltä vasemman puolen kanssa 1/10 ja oikean kanssa 5/10. Siitä huolimatta äänestän vasemmalle koska näistä 5 asiasta joista en ole samaa mieltä oikeiston kanssa on muutama niin hurjia ja epäinhimillisiä aatteita jotka ei sivistyneeseen Suomeen kuulu.
-arvo konservatiivi.
Tiedättekö edes mitä te kannatatte? Lehdistö syöttää teille ns mukaeltuja arvoja. 95 %:a teistä ei tiedä edes M j usso linin historiaa edes pääpiirteissään! Yhdesä vaiheessa kehityskaarta hyvinkin liberaali mies. Lenin piti m ju sso linia Italian ainoana miehenä kohti kommunismia.
Riittää kun tiedän oikeistossa nasse kytkökset ja arjalaisopit/tavoitteet.
Tiedätkö itse edes mitä arjalaisilla tarkoitetaan? Minnä saan bännit välitömästi jos sanon mikä on puhtainta arjalaisuutta Suomessa ja saapunut n 400 vuotta sitten. Lokaatio IntA - Iran linja 400 v sittens. Svastika/Swastika itse on ilmeisesti 5000-7000 vuotta vanha symboli. Pitääjö Göbekli Tepen tiedot paikansa? Uraani ja hiiliajoitukset riittäöväön puhteita? Turkissa on valtava alkue n 5000- 8000 vanhaa kultuurikaivausta.
Me Naiset täällä äänestetään komempia ja tyylikkäimpiä nuoria. On silmäniloa lehdissä ja telkkarissa. Tällaiset erottuu kyllä joukosta 😄😄 Ihana että ulkomaillakin olisi meiltä kauniita naisia ja komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
PS muuten, mutta en voi kannattaa ajatusta EU-erosta. Typerintä mitä Suomi voisi tehdä, on kääntää selkä Euroopalle ja jäädä kaksin Ruotsin kanssa Venjäjän kainaloon.
Ei ole uskottavaa, että ps pyrkii eroon Eu: sta. Tiedän muutamia puolueen kannattajia, jotka eivät kannata eroa Eu: sta. Eiköhän se laajene vielä tai mene päähän heille, jotka kannattavat eroa.
Pitää takoa heille päähän, että ero on erittäin paha asia pienelle kansalle. Aion mennä kysymään ehdokkailta, kun jalkautuvat toreille tms.
Sanon, että äänestän heti jos lopettavat puheet erosta ja alkavat puhumaan päinvastaista.
Tehkää samoin, niin katsotaan mitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
PS muuten, mutta en voi kannattaa ajatusta EU-erosta. Typerintä mitä Suomi voisi tehdä, on kääntää selkä Euroopalle ja jäädä kaksin Ruotsin kanssa Venjäjän kainaloon.
Suomi ei tule eroamaan EU:sta. Purrakin tarkensi, että kyse on pitkän aikavälin tavoitteesta joka ei ole missään nimessä ajankohtainen. Eikä ole mahdollista, että menisi eduskunnassa läpi.
Vihervasemmiston tavoite on saada myös Suomeen alaikäisille tarjolle erittäin haitallisia hormoniblokkereita. Ja tämä on tavoite ensi kaudelle. Ja se voi vaikka mennäkin läpi, kun kokoomuksessakaan ei jakseta näihin niin perehtyä, mutta voidaan äänestää puolesta ihan ettei vaikutettaisi ahdasmielisiltä tai edistyksenvastaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, persujen kannattaisi tässä tarkistaa suuntansa. On hyvä pysyä EUssa, mutta edustss siellä vahvasti parempia linjauksia
Ongelma - Eu ja EU:n vasemisto käytännössä sytytti Ukrainan sodan 2014 Krimin valoituksen osalta eli Ukrainan turvatakeet oli Euroopalle roskapaperi ja Saksa on sodan suurin syy kjun lisäsi maakaasunkäyttöä Venäjältä ja se on Scholzille sanottu moneen kertaan. Budapest Memorandum - mikä on se sopimus mikä Eu:ssa pitää? Kasvu ja vakausopimus on moneen kertaan lentänyt roskiin - ei sanktioita. Hyi-hyi ei ole sanktio,
Neandertsatlinist kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan 10 asiaa vasemmalta ja 10 asiaa oikealta niin olen samaa mieltä vasemman puolen kanssa 1/10 ja oikean kanssa 5/10. Siitä huolimatta äänestän vasemmalle koska näistä 5 asiasta joista en ole samaa mieltä oikeiston kanssa on muutama niin hurjia ja epäinhimillisiä aatteita jotka ei sivistyneeseen Suomeen kuulu.
-arvo konservatiivi.
Tiedättekö edes mitä te kannatatte? Lehdistö syöttää teille ns mukaeltuja arvoja. 95 %:a teistä ei tiedä edes M j usso linin historiaa edes pääpiirteissään! Yhdesä vaiheessa kehityskaarta hyvinkin liberaali mies. Lenin piti m ju sso linia Italian ainoana miehenä kohti kommunismia.
Tiedätkö itse edes mitä arjalaisilla tarkoitetaan? Minnä saan bännit välitömästi jos sanon mikä on puhtainta arjalaisuutta Suomessa ja saapunut n 400 vuotta sitten. Lokaatio IntA - Iran linja 400 v sittens. Svastika/Swastika itse on ilmeisesti 5000-7000 vuotta vanha symboli. Pitääjö Göbekli Tepen tiedot paikansa? Uraani ja hiiliajoitukset riittäöväön puhteita? Turkissa on valtava alkue n 5000- 8000 vanhaa kultuurikaivausta.
Miksi valkopeset n a t s i e n kauheuksia? Oletko yksi heistä?
Tee niin kiin Harkimo ja perusta oma puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tule eroamaan EU:sta. Purrakin tarkensi, että kyse on pitkän aikavälin tavoitteesta joka ei ole missään nimessä ajankohtainen. Eikä ole mahdollista, että menisi eduskunnassa läpi.
Vihervasemmiston tavoite on saada myös Suomeen alaikäisille tarjolle erittäin haitallisia hormoniblokkereita. Ja tämä on tavoite ensi kaudelle. Ja se voi vaikka mennäkin läpi, kun kokoomuksessakaan ei jakseta näihin niin perehtyä, mutta voidaan äänestää puolesta ihan ettei vaikutettaisi ahdasmielisiltä tai edistyksenvastaisilta.
Nuo alaikäisten hormoniblokkereiden teesit pitäii saada aktiivisesti näytille, että porukka tajuaisi. Kumituija on eri asia NYT kuin mitä nyt yritetään. Kumituijan mies muuten metsästää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-arvo konservatiivi.
Lue ole hyvä äläkä oleta heti kiitos!
Vierailija kirjoitti:
-arvo konservatiivi.
Mitkä ovat nuo viisi asiaa, joista et ole oikeiston kanssa samaa mieltä?
Kunnat alkoivat todistetusti valmistautua invaasiin jo vuonna 2013. Suomen koululaitosten muutokset tehtiin, kuten niin monet muutkin muutokset, tulijoiden vuoksi. Ei missään nimessä haluttu, että joutuisivat erityisluokille keskenään, vaan ajatuksena oli, että integroituvat, oppivat mm. kielen, Suomessa paremmin, kun on yhteinäisiä tiloja.
Pieleenhän tämä koko invaasi on mennyt. No, onhan siellä jokunen, orpon-vaimo, rikastunut, kun hyvissä ajoin pääsi vastaan otto keskus bisnekseen mukaan. Mutta suomalaiset ovat kärsineet ja koululaisemme valitettavasti mitä suurimmissa määrin. Nyt, kun tiedämme, etteivät integroidu, niin jospa vaan palautamme seinät ja erityisluokat.
No sinä äänestät tietysti puoluetta, joka ajaa sinun eikä naapurisi etuja.
Puolue - ja mitä tai kenen etua ajaa:
Vasemmisto - köyhät, sossuntuella elävät
SDP - entinen duunaripuolue, nykyisin melko vasemmistoa ja vihreitä
Perussuomalaiset - keskituloiset, kanta-suomalaiset, veronmaksajat, mikroyrittäjät ja pientilalliset
Katso puheenjohtajia ja mieti kenet haluaisit/ketä et missään nimessä haluaisi pääministeriksi.
Liberaalipuoluetta, siinä on oikeiston ja vasemmiston parhaat puolet, ja pahimmat poissa. Harmi vain ettei tule pääsemään mihinkään.
ensi vaalikaudella jatketaan translain viilaamista, sähköasioiden käsittelyä sekä sitten sosiaalietuuksien leikkaamista/niistä päättämistä ja maah
an
muuttokin on tapetilla, luultavimmin myös uk
rainan s
ota ja se missä määrin otetaan siihen osaa
suomessa on puoluekuri, joten periaatteessa on se ja sama ketä ääenstät: hänen on silti äänestettävä kuten puolue sanoo
kun puoluetta äänestetään, niin kannattaa vain katsoa sitä missää ollaan eniten samaa mieltä seuraavan vaalikauden asioissa ja miettiä, että millaisia sopimuksia hallituspuolueet esim. keskenään tekevät: sekin sitten vaikuttaa siihen mikä puolue pettää äänestäjiään eniten.
jos haluaa antaa protestiääniä, niin kannattaa antaa jollekin pienpuolueelle: he eivät kuitenkaan pääse päättäviin asemiin, mutta voivat horjuttaa tarpeeksi nykyisenkaltaista systeemiä ja kepulikauppoja.
Keskusta - hampaaton maaseutupuolue
Kokoomus - federalistinen, globalismi, m a a h a n m u u t t o myönteinen, sosiaalidarvinistien suosikki
Vihreät - woke, m o n i k u l t t u u r i, islam, maailma ilman rajoja
Vasemmisto - woke, m o n i k u l t t u u r i, islam
SDP - woke, m o n i k u l t t u u r i, islam
RKP - woke, m o n i k u l t t u u r i, islam & svenska folk
Feministit - mt-kuntoutujien vetämä hullujenhuone
Persut - Suomi ensin
Vierailija kirjoitti:
Ps tai kd.
En itsekään ole kaikesta samaa mieltä mutta noiden ajatuksissa on eniten järkeä ja hyvää koko Suomelle.
Olen varmaan päätymässä samaan. Kokoomusta en voisi milloinkaan äänestää, koska se on kylmien arvojen puolue, ja keskustaan olen pettynyt perin juurin. Rkp taas on yhden kieliryhmän etujärjestö. Ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä, mutta nykyvihreitä kiinnostaa enemmän rajojen auki pitäminen. Olen ajatusmaailmaltani aika vasemmistolainen, mutta myös vasemmisto haluaa maahan yhä enemmän kehitysmaalaisia. Tällä hetkellä minusta on tärkeää puolustaa suomalaisia arvoja, joten valitsen joko kristilliset tai perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-arvo konservatiivi.
Lue ole hyvä äläkä oleta heti kiitos!
Swastikan historian vetoaminen on klassinen äärioikeiston kikka valkopestä sen alla tehtyjä kauheuksia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-arvo konservatiivi.
Mitkä ovat nuo viisi asiaa, joista et ole oikeiston kanssa samaa mieltä?
-M a a h a n m u u t t o
-etnisetvainot
-vihanpolitiikka
-ymmärtämättömyys ja uhriutuminen sanavapaudessa ja vihapuhe asioissa.
-kytkökset äärioikeistoon
Tämä on totta, persujen kannattaisi tässä tarkistaa suuntansa. On hyvä pysyä EUssa, mutta edustss siellä vahvasti parempia linjauksia