Mistä johtuu, että tällä palstalla ollaan poliittisesti paljon konservatiivisempia kuin gallupeissa ja muissa tutkimuksissa keskimäärin?
Tuntuu että joka toinen keskustelu liittyy johonkin nationalistiskonservatiiviseen aiheeseen, tämä ei kuitenkaan näy missään kyselytutkimuksissa.
Kommentit (46)
Ei kiinnoista öyhöttää netissä. Aion äänestää SDP.
Itse viihdyin tällä palstalla joskus 10 v sitten ja siksi käyn vielä silloin tällöin katsomassa menoa. Mutta en kirjoittele enkä käy päivittäin, koska persut on ottaneet vallan täällä. Muilla palstoilla ja irl en tunne montaakaan konservatiivia.
T. Liberaali
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suomalaiset ovat sittenkin konservatiivisempia kuin julkisuudessa esitetään. Kyllä esim. iltalehtien kommenttiosioissa konservatiiviset näkemykset ovat usein voitolla peukutuksista päätellen.
Saman huomannut ja ihmettelen myös näitä gallupeja. Olis mielenkiintoista päästä vastaamaan, mutta eipä natsaa, eikä ketään tuttuakaan ole koskaan haastateltu, juteltiinkin gallupeista saunaillassa. Suomesta puuttuu vielä vastamedia, nykyiset ovat samaa kompusta ja tosiaan, kuten hyvin tiedetään, Perussuomalais vastaista.
Haloo. Täällä on oikeistolaisten miesten porukka ajamassa jotain agendoja ja trollaamassa palstaa/naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse viihdyin tällä palstalla joskus 10 v sitten ja siksi käyn vielä silloin tällöin katsomassa menoa. Mutta en kirjoittele enkä käy päivittäin, koska persut on ottaneet vallan täällä. Muilla palstoilla ja irl en tunne montaakaan konservatiivia.
T. Liberaali
Kertookohan tuo suomalaisista yleensä vai omasta tuttavapiiristäsi?
Omaan kokemukseeni politiikka-aiheiseen galluppiin vastanneena olen kyllä hyvin vankasti eri mieltä. Kukaan ei kysynyt mistään ongelmista, millään tavalla ei johdateltu, kysyttiin puoluekantaa ja sitten arvosanoja ministereille, puoluejohtajille jne. annetulla asteikolla (en nyt muista oliko kouluarvosana vai mikä).