Onko täällä muita akateemisia palstalla?
Haluaisin tietää olenko ainoa!
t. väitöskirjaa kirjoittava
Kommentit (43)
On. Miksi näin tyhmä kysymys? Miksi täällä ei olisi? Harvassa on paikat missä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pelkästään maistereita, tohtoreita ja kaikkien alojen erityisasiantuntijoita, joten tervetuloa joukkoon!
On myös vaativissa asiantuntijatehtävissä työskenteleviä.
Erittäin vaativissa.
Siksipä tämä onkin kusipäitten palsta.
Kaikenmaailman akateemikot ja muut persutollot ja kelapummit päivystää, hyi mitä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin täällä netissä olen professori.
Mutta et oikeassa elämässä? Sääli.
Mikä mahtaa olla aloittajan väikkärin aihe?
Mä olen KTM ja työskentelen yksityisellä sektorilla. Mulle on aina ollut vähän epäselvää, että kelpuutetaanko maisterin tutkinnolla ja ei-akateemisella uralla akateemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
KT-keskuslääkäri täällä.
Mikä?
Minämaisteri täällä terppa. Nyt kun sulla Ap on tää älykäs porukka kasassa, heitäpäs meille joku kinkkinen pohdintatehtävä! Näin monialaisella kokoonpanolla saadaan sulle varmasti pätevä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen KTM ja työskentelen yksityisellä sektorilla. Mulle on aina ollut vähän epäselvää, että kelpuutetaanko maisterin tutkinnolla ja ei-akateemisella uralla akateemiseksi.
Mitä? Akateeminen on sellainen jolla on yliopistotutkinto. Jos ei ole, niin aika monen ihmisen koulutustason määrittely muuttuu paljon vaikeammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pelkästään maistereita, tohtoreita ja kaikkien alojen erityisasiantuntijoita, joten tervetuloa joukkoon!
On myös vaativissa asiantuntijatehtävissä työskenteleviä.
Kyllä.
Itse olen siis erityisasiantuntija.
Mulla gradu työn alla. Ja esikoinen tulossa, siksi täällä pyörin.
Ärsyttää, kun työsopimusta piti mennä muuttamaan.
Menee tää viikonloppu taas täs vauvapalstaa kytätessä ja kaikkia keskusteluita ilmiantaessa.
Hohhoijjaa, Antin olisi pitänyt maksaa mulle parempaa palkkaa näinkin vastuullisesta duunista.
Mul ei oo mitään parempaa kirjoitettavaa kuin "poistoon menee.." tai "meniskö tääkin poistosänkyyn"..
En mä tiiä mitä mä tääl teen, mut rahaa ainakin saan.
Kyllä OTM KTM