Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teidän kaksikuiset nukkuvat ulkona vaunuissa yhtäjaksoisesti?

19.11.2006 |

Herätättekö, jos unet venyvät kovin pitkiksi? Meidän parikuinen nukkuisi vaikka yli 5 tuntiakin vaunuissa ulkona. Pidemmän päälle vaikuttaa varmaan yöuniin ?? Miten teillä muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti on nyt 2,5kk ja nukkuu myös hyvin ulkona. Tuon kuitenkin sisälle noin kahden tunnin jälkeen ja herättelen kolmen tunnin kohdalla kevyen univaiheen aikana.

Öisin meillä nukutaan nykyään yhden syötön taktiikalla. Ihan itse neitonen alkoi nukkua yöt tällaisessa rytmissä. Mielestäni hienoa.

Vierailija
2/10 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut, niin sen että nukkuvaa vauvaa ei kannata herättää. Meillä ainakin aina on ollut niin että jos nukkuu hyvin päivällä, nukkuu myös yöllä. Mutta tämäkin voi olla vauvakohtaista, meillä kokemusta kahdesta.

Meillä myös 3kk vauvamme nukkuu 4h ja 3h päikkärit vaunussa per päivä.

Papuna ja poitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä sanoisin tähän että miksi herättää jos kerta nukkuu hyvin =)

Esikoinen nukkui vauvana tosiaan hyvin vaunuissa. Usein jopa 5h. Kertaakaan ei mieleen tullut että herättäisin kesken unien..

Vauva kuitenkin tarvitsee niin paljon unta, että noin pienellä se tuskin vaikuttaa yönukkumiseen.

Toinen lapsi meillä täyttää huomenna 1kk ja nukkuu vaunuissa sellaisia 2-3h:n unia.

Oikeastaan elämä on vielä yhtä nukkumista, illalla on yleensä parisen tuntia hereillä mutta muuten nukkuu koko ajan.

:)

Vierailija
4/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ehkä tuurilla 3h mutta yleensä ottaa aamusta ku vien eskarilaisen niin 8-9.30 ja iltapäivällä 12-14.00 loppuilta menee miten menee,ottelee 30min tirsoja kotona..yöt menee syö 20.00 nukahtaa 21.00 ja herää 5-7 aikaan..

Vierailija
5/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toi vaunu nukkuminen edellyttää että alkaa kitinä/narina pitää vähän vatkaa vaunuja..onko muilla sellasta?! tosi rasittavaa ku ei tiiä pitääkö nostaa pois vai mitä,hytkään niin kauan kun rauhottuu sinne..

Vierailija
6/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2kk vauva nukkuu vaunuissa 1-3h, ja välillä kyllä saa käydä heiluttamassa vaunuja.

Vierailija
7/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä olen siitä ettei kannata herättää nukkuva vauvaa. Hän herää kyllä itse jos tulee nälkä.

Meillä tyttö nyt jo 3kk ja nukkuu ulkona 4-6h. 2kk:na hän nukkui 3-4h.

Laitan ulos nukkuu 10maissa ja herää iltapäivästä. Sen jälkeen hän nukkuu pieniä päikkäreitä sisällä.

Vierailija
8/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 2,5kk nukkuu ulkona vaunuissa 3-5h, ja yöt mennään pääsääntöisesti yhellä syötöllä..

Vierailija
9/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia... Meillä pisimmät unet KOSKAAN ulkona ovat olleet 1,5h, mutta yleensä sellaista 30min-45min... Nyt " isompana" (11kk) ei nuku ulkona ollenkaan, vähän saattaa torkahtaa jos jaksaa vaunuja tarpeeksi kauan työnnellä. Ja heti kun liike pysähtyy, herra herää! Pitkällään ei ole suostunut olemaan vaunuissa kuin n. 4kk ikään saakka, silloinkin kitinän kanssa. Eli puoli-istuvassa/istuvassa asennossa mennään. Niin, ja nykyään alkaa heti itse kiivetä ulos vaunuista, jos silmä hetkeksikään välttää!

Vierailija
10/10 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten herättele vauvaa suotta. Tänään nukkui vaunuissa 4,5 tuntia. Ei ainankaan vielä pitkät päiväunet ole vaikuttaneet yöuniin. Eilenkin vauveli nukahti yöunilleen 22.15 ja heräsi syömään kuudelta. Sen jälkeen jatkoi uniaan vielä 1,5h. Unta riittää:)