Miesystävä on oppinut kotoa, että kaikki vaatteet voi pestä 40 asteessa ja kaikki ruoka valmistuu 180 asteessa. Red flag?
En kyllä uskaltaisi antaa kashmir-huiviani hänen pestäväksi. Pelottaa jo ajatellakin mitä tuosta tulee.
Kommentit (9)
Minä opin samat asiat. Sittemmin myös opin, että muitakin lämpötiloja on. Aika mieletöntä.
Vierailija kirjoitti:
Pese itse oma huivisi kun kerran osaat.
Älä saivartele
Vierailija kirjoitti:
Minä opin samat asiat. Sittemmin myös opin, että muitakin lämpötiloja on. Aika mieletöntä.
Tähän ttarkoitin vastata. Älä saivartele. Vaatteet menee pilalle. Ja alusvaatteet pitää pestä 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ttarkoitin vastata. Älä saivartele. Vaatteet menee pilalle. Ja alusvaatteet pitää pestä 60 asteessa.
Ei kai monet alusvaatteet kestä noin kuumia vesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai monet alusvaatteet kestä noin kuumia vesiä.
Hyi, pesetkö alusvaatteet laiheassa vedessä? Yök.
No nuo asiat eivät ole red flag. Sen sijaan jos kerrot hänelle missä lämpötilassa kannattaa pestä mitäkin ja selität uunin lämpötiloista myös, niin jos mies silloinkin väittää sinulle vastaan että ei, niin SE olisi red flag. Se että sinä pidät miestä tyhmänä (?) tuon takia sen sijaan ON red flag.
LOL
jemmaa aarteesi ja peset ne itse
hyvä kun pesee pyykkiä
Pese itse oma huivisi kun kerran osaat.