Mikä on järkevintä mitä rikas voi tehdä rahoillaan?
Siis jotain järkevämpää kuin talojen ja autojen ostelu, taiteen ja postimerkkien keräily tms.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
järkevintä on antaa rahat jollekin uskonlahkolle, kuten esim kristityille, niin saa ikuisen elämän paratiisissa.
Sen perusteella, mitä sanot, Jumala on lahjoitettavissa. Teidän tarvitsee vain antaa rahaa. Voit olla huono ihminen, murhaaja, rikollinen, mutta jos annat rahaa, pääset taivaaseen.
Keskiaika, anekauppa?
Minä perustaisin säätiön joka hankkii lisää metsäalueita suojelua varten.
Ihmisille en antaisi mitään. Ei kiinnosta idioottimainen överikuluttaminen ja elintasokilpailu. Luonto on tärkeämpi.
Jumalan temppeli on jokainen ihminen jonka kohtaat elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Antaa ne rahat mulle.
Ei kun mulle. Jaetaanko rahat vai heitetäänkö niistä kruunaa ja klaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vedä huumeita ja käy orgioissa
Olisi ainakin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille en antaisi mitään. Ei kiinnosta idioottimainen överikuluttaminen ja elintasokilpailu. Luonto on tärkeämpi.
Ketkä sitä säätiötä hoitavat, ihmiset kenties?
Se, mikä hänet itsensä onnellisimmaksi tekee. Ei tähän ole mitään universaalia vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Investoi ikuisuuteen. Rakenna Jumalan temppeleitä.
ei niitä niin vaan rakenneta. kun rakennetaan kaavoitetulle alueelle rakennuksia, niin niiden pitää olla sopivan näköisiä.
Entisiäkään ei ole varaa ylläpitää. Saahan niistä tietysti vaikka hotelleja, toimistoja, ravintoloita, ym. kunhan remontoi.
Jokainen saa omilla rahoillaan tehdä mitä tykkää.
Mitäs jos keskittyisin omien rahojesi käyttöön ja mihin niitä käyttäisit. Sen asemasta, että miettisit mitä muiden pitäisi tehdä heidän rahoillansa.
Kultaset hampaat vaa, sitte voi syyä pähkinöitä pelkäämättä.
Jos annatte ne rahat mulle, lupaan että kuoleman jälkeet saat 40 neitsyttä ja taivaan mannaa.
Lupaa tämä, ja annan takuun myös!
ottaa rahat seteleiksi ja polttaa, sit kuvaa nettiin.
Pankkiin tavoitetilille kun saa jo 2 prosentin korkoa jihuuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä sitä säätiötä hoitavat, ihmiset kenties?
Ihmiset jotka yrittävät korjata vahinkoa jonka ihminen on aiheuttanut.
Mikäli haluaa nopeasti köyhtyä niin kannattaa perustaa hevostalli.
Ei mitään järkeviä ehdotuksia.
Varmaan pari tankkia ukrainalle olisi hyvä. Tai parikymmentä jos rahat riittää.
Sen perusteella, mitä sanot, Jumala on lahjoitettavissa. Teidän tarvitsee vain antaa rahaa. Voit olla huono ihminen, murhaaja, rikollinen, mutta jos annat rahaa, pääset taivaaseen.