Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeonnemme salaisuus

Vierailija
04.02.2023 |

On se, että annamme toistemme tehdä asiat omalla tavallaan. Koskee mm. kotitöitä.

Tällä viikolla miehen kokkausvuorolla söimme pakastepitsoja. Mun vuorolla salaattia, jossa mm. papuja ja tofua.

Käsi sydämellä te, jotka valitatte puolisonne huonosta osallistumisesta kotitöihin. Olisiko molemmat lounaat puolisonne tekeminä olleet teille ok?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lounaat kuulostavat oikein hyviltä. 

Vierailija
2/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepitsa menis, mutta pavut ei. Kyllähän se vähän loukkaisi, jos mies tahallaan tekisi ruokaa, josta tietää, ettei se sovi mahalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suhtautuisit jos puolisosi jatkuvasti rikkoisi käyttöesineitä sen vuoksi ettei pidä niistä huolta ? Esim sotkee, käsittelee huonosti yms. Et sanoisi mitään ?

Vierailija
4/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites suhtautuisit jos puolisosi jatkuvasti rikkoisi käyttöesineitä sen vuoksi ettei pidä niistä huolta ? Esim sotkee, käsittelee huonosti yms. Et sanoisi mitään ?

Mitä esineitä? Rikkoo mukeja vai tylsistyttää sahan teriä?

Ekojen kohdalla en itse ainakaan sit hankkisi kotiin kalliita mukeja. Tokan kohdalla hankkisin oman sahan jonka pitäisin omassa jemmassa. Ap

Vierailija
5/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi vatsalla sanon, että ei papuja edes tofumuodossa.  Mutta ei mulla olekaan mitään valittamista puolisoni osallistumisesta.

Vierailija
6/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekojen kohdalla en itse ainakaan sit hankkisi kotiin kalliita mukeja. Tokan kohdalla hankkisin oman sahan jonka pitäisin omassa jemmassa. Ap

😂

Vierailija
7/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tismalleen samaa mieltä ensimmäisestä lauseestasi. Tosin teemme molemmat omat ruokamme. Syökööt vaimo tofua ja minä voin syödä pihviä. Ei kaikissa asioissa tarvitse olla kuin paita ja perse.

"Seinät leveällä ja katto korkealla." on mottomme, vaikka moni kaverikaan ei ymmärrä elämäntapaamme.

Vierailija
8/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n esimerkissähän mies tekee ruokaa ja ilmeisesti yhtä usein kuin nainenkin. En siis ymmärrä koko aloituksen pointtia.

Niissä aloituksissa, joissa nainen valittaa vapaamatkustajamiehestä, se mies EI tee kotitöitä.

Vierailija
9/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme onni on että mieheni tykkää tehdä itse sapuskansa ja hän syö vain harvoja minun tekemiä sapuskoja kuten bolognese kastiketta ja täysjyvä spaghettia, jauhelihakastiketta ja perunoita tai riisipuuroa niin ne ovat hänen herkkua. Osaan vaan tehdä neljää ruokaa joista hän tykkää yli kaiken ja muuten hän kokkaa omia ruokiaan. Hän tykkää makkara ruuista ja pekoonista, minä en juurikaan syö makkaraa enkä pekoonia ollenkaan. Makkarasta syön vain naudanliha nakkeja enkä tykkää sianlihasta mitä en syö ollenkaan. 

Se neljäs on ruoka on sitä kun teen hampurilaisia ja ne häipyy kummasti jääkaapista jos sinne jää ylimääräisiä seuraavalle päivälle. Aamulla on kaikki häipynyt viimeistään. 

Mieheni on tosi ronkeli ruuan suhteen niin ettei ihan kaikki kelpaa eikä syö ihan kaikkea. 

Vierailija
10/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se kuitenkin käyttää sitä sahaa ja sitten jättää sen vielä jonnekin huitsin helsvattiin niin että se lopulta löytyy auton renkaasta?

Vierailija
11/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou!! Kyllä meidän parisuhde onni on koostunut ihan jostain muusta kuin kokkausvuoroista ja niiden sisällöstä. Toki kunnioitus,arvostus ja käytöstavat auttaa parisuhteessakin, mutta ei niillä pelkästään olisi toisiamme katseltu 23 vuotta. Vetovoima ja nimenomaan seksuaalinen vetovoima on se mikä meillä on ykkösenä vaikuttamassa parisuhde onneen.

Vierailija
12/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme naistemme olla villejä.

Vierailija
13/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annamme naistemme olla villejä.

Kyllä joka toinen päivä uusi mies hänellä, tässä se onni kunhan jää vierelleni nukkumaan hyväksyn asian.

Vierailija
14/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen on meidän ongelmista pienin 😒

Vierailija
15/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehessäni hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin miehen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.

Ap

Vierailija
16/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se kuitenkin käyttää sitä sahaa ja sitten jättää sen vielä jonnekin huitsin helsvattiin niin että se lopulta löytyy auton renkaasta?

Kyselyikä menossa?

Vierailija
17/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselyikä menossa?

Sinulla?

Vierailija
18/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou nou!! Kyllä meidän parisuhde onni on koostunut ihan jostain muusta kuin kokkausvuoroista ja niiden sisällöstä. Toki kunnioitus,arvostus ja käytöstavat auttaa parisuhteessakin, mutta ei niillä pelkästään olisi toisiamme katseltu 23 vuotta. Vetovoima ja nimenomaan seksuaalinen vetovoima on se mikä meillä on ykkösenä vaikuttamassa parisuhde onneen.

Onneksi meillä ei ole ollut noin. On hyväksytty se, että eletään yhteistä arkea ja seksuaalinen vetovoima on mauste, ei keskiö.

Vierailija
19/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastako 23 vuotta kun meillä on 33 vuotta yhteiseloa eikä minua ole valittu kokkaustaitojeni takia eikä synnyttämään kun en halua lapsia enkä olla mikään keittiö piika. Meillä ei mitään vaadita toisiltamme vaan hyväksytään ihminen sellaisenaan aitona. Toisiamme ei pakotetta mihinkään mitä ei halua eikä jätetä toista jos ei jotain halua, sen ollen tosi rakkautta. Sairauksien tullessa hoidetaan toisiamme. 

Meillä on kaksin turvallisempaa kuin suurimmalla osalla eronneista jotka asuvat loppuelämänsä yksin kun eivät ole tulleet toimeen keskenään ollenkaan luonnevikaisuutensa tähden. 

Vierailija
20/24 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaaminen on meidän ongelmista pienin 😒

Mikä sitten on se suurin ongelma. Miksi sitten olla yhdessä jos isompia ongelmia on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme