Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 5v lapsen visuaalinen hahmotuskyky vastaa 8-9 vuotiasta, mikä voi olla hänen tulevaisuutensa?

Vierailija
04.02.2023 |

5v tyttö tekee 300-500 palan palapelejä puolessa tunnissa ja osaa piirtää kuvia, joissa on perspektiivi. (Kuvan, jossa on suuria ihmisiä ja pienempiä ihmisiä. Ja ne pienemmät ihmiset eivät kuulemma ole lapsia, vaan ihmisiä, jotka ovat kauempana)
Ihmettelen tuota jälkikasvua näin ukkina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuon ikäiset voivat jo oppia englantia ja numeroita netistä.

Riippuu ihan mihin suuntaa.

Vierailija
22/25 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista vuoden kuluttua aloittaa peruskoulun ja jos on vähänkään lahjakkuutta, niin edessä on yhdeksän vuotta tasapäistämistä ja kykyjen tuhlaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolentoista vuoden kuluttua aloittaa peruskoulun ja jos on vähänkään lahjakkuutta, niin edessä on yhdeksän vuotta tasapäistämistä ja kykyjen tuhlaamista.

Omituista. Minun kokemukseni on, että nykypäivän opettajat tarjoavat tosi hyvin ylöspäin eriyttämistä. Tosin se vaatii, että lapsi itse sitä haluaa, vanhempien pyyntö ei riitä.

Vierailija
24/25 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin hyvä avaruudellinen hahmotuskyky nuorena testeissä. Musta tuli sihteeri, kun ei ollut koulutusmahdollisuuksia tuolloin. Onneksi nykyisin on toisin. Edelleen olen kiinnostunut kuvataiteista osaan lukea kuvaa.

Vierailija
25/25 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin hyvä avaruudellinen hahmotuskyky nuorena testeissä. Musta tuli sihteeri, kun ei ollut koulutusmahdollisuuksia tuolloin. Onneksi nykyisin on toisin. Edelleen olen kiinnostunut kuvataiteista osaan lukea kuvaa.