Mikä olisi sun räppärinimesi?
Kommentit (307)
MC Citymarket
MC CM
MC Cittari
MC Shittari
MC Ari Shit
MC K-kauppias hoitaa homman
MC Ali ja hankiralli
En pidä räpistä lainkaan , ei sitä 50- n akka enää kehtaa moista ketkuttaa takapultasn ja pukea liian isoihin vaatteisiin !
Eli ei mikään ! Sehän olisi kaurettavaakin , että 50- akka puketuu liian isoihin vaatteisiin ja keikuttaa takapuoltaan ja laukkasi kurkullaan käheäati!
Eini on asia taas erikseen, hän laulaa poppia tykkää 60: nä puketua minihameisiin.
Ei tämmönen tavis ! Niin jotkut räppäri nuoret naiset, ovat ruvenneet pukeutumaan kuten Eini, että minihame ja joku T- paita tai toppi.
Eli se siitä mun kohdalla , räppäri nimen keksimisestä.
!
En tunne enkä tiedä , ketään , 50:tä räppäriä ! Ja vielä vanhempaa räppäriä.
Sen vain tiedän , että alkujaan Afroamarikkailaiset kadulta ovat tuon räpin , kuuluisaksi tukkaan kaitettaan valtavasti rastoja!
Joo räppi olkoot minulta rauhassa, iskelmä, ooppera olkoot ne laulumieltymyksiä.
Karaokea joskus saatan laulaa pop lauluja.
MC Räppionperselutkienepämusiikkia
Parasta Musiikkia
(Ajatellen sitä, kun toiset puhuvat minusta)
Vierailija kirjoitti:
En pidä räpistä lainkaan , ei sitä 50- n akka enää kehtaa moista ketkuttaa takapultasn ja pukea liian isoihin vaatteisiin !
Eli ei mikään ! Sehän olisi kaurettavaakin , että 50- akka puketuu liian isoihin vaatteisiin ja keikuttaa takapuoltaan ja laukkasi kurkullaan käheäati!
Eini on asia taas erikseen, hän laulaa poppia tykkää 60: nä puketua minihameisiin.
Ei tämmönen tavis ! Niin jotkut räppäri nuoret naiset, ovat ruvenneet pukeutumaan kuten Eini, että minihame ja joku T- paita tai toppi.
Eli se siitä mun kohdalla , räppäri nimen keksimisestä.
!
En tunne enkä tiedä , ketään , 50:tä räppäriä ! Ja vielä vanhempaa räppäriä.
Sen vain tiedän , että alkujaan Afroamarikkailaiset kadulta ovat tuon räpin , kuuluisaksi tukkaan kaitettaan valtavasti rastoja!
Joo räppi olkoot minulta rauhassa, iskelmä, ooppera olkoot ne laulumieltymyksiä.
Karaokea joskus saatan laulaa pop lauluja.
Ikä tai sukupuoli ei ole este.
Tsiigaas Eila mummoa:
Kaveri miksailee nimellä MC Equipment Shelter tai MC Laitetila, tuskin kuitenkaan keikkailee. Oli ainakin jonkinlaisissa muissa töissä. Itse voisin heittää keikkaa nimellä MC Harmonikz tai MC Yliaalto. Jos siis olisin joku räppäri tms.
Harmi kun Juhani on jo käytössä.
Stalk Kari