Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kritisoi laihdutustani. Käyttää itse laihdutuslääkettä.

Vierailija
04.02.2023 |

Kiloja on tullut vähän liikaa itselleni ja olen juuri ylipainon puolella. 70 kg ja pituutta 163 cm. Haluaisin pudottaa kymmenisen kiloa ja tyhmänä menin mainitsemaan tästä äidilleni.

Hänen mielestään laihdutus = hänen 80-luvulta viime vuosiin jatkunut jojottelu kaalikeittokuurien ym avulla ja alkoi paapattamaan elämäntapamuutoksesta, että dieetit ei auta. Hänellä ei siis ole mitään käsitystä millä tavoin nyt laihdutan, ei ole edes kysynyt. Ei sillä, että edes sisäistäisi vaikka kertoisin tai jaksa kuunnella. Ei näe jääkaappiani tai tiedä liikunnastani. Olettaa vaan. Todella raivostuttavaa.

Pidän laihdutustani ihan normaalina ja terveenä. Lisää kasviksia, epäterveelliset herkut pois ja yritän pitää kiinni päivittäisestä 12000 askeleesta. Ei mitään radikaalia siis.

Hän onkin itse onnistunut laihtumaan sairaalloisesta ylipainosta ja olen iloinen hänen puolestaan, mutta tiedän hänen käyttävän Saxeda-valmistetta. Ne oli piilotettu jääkaappiin elintarvikkeiden taakse. Suutuin hieman hänen arvostelusta ja olettamuksista, joten mainitsin, että tiedän hänen käyttävän laihdutuslääkettä ja tomato-tomato, kutsuuko laihduttamista elämäntapamuutokseksi vai laihduttamiseksi jos tarkoitus on sama. Nyt se suuttui mulle.

Piti vaan avautua tästä järjettömyydestä anonyymisti. Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla