Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläimellistä seksiä?

hämmästynyt mies
04.02.2023 |

Onko kukaan harrastanut eläimellistä seksiä? Kuvaile sitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollu joku dogi tanskasta. Aika lyhyt ja raapiva suhe. 

Vierailija
2/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä sit helppo tai jotain, mutta tyttönä eläimellinen kokemus voi olla vaikka takapenkillä alla pinhuusissa kovaa seksiä niin, että auto heiluu, verhoilu natisee ja pää kolisisi oveen, jos poika ei pitäis kättä mun pään takana. Rajuja suudelmia siin vauhdissa. Toinen on nii vahva ja estoton ja pidättelemätön ja vie mua. Sanattoman kiihkeää. Oltiin vähän aika sitten hänen autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä mukaillen minullekin eläimellinen seksi lähes aina toteutuu tilanteesta, jossa saan mieheni käymään minuun äärettömän kuumana. Hänen otteensa ja kiihkoilunsa sen tekee ja menen siihen sitten täysillä mukaan. Mikäs sen kivempaa kuin miehen vietteleminen. Joskus ei tarvitse kuin vetäytyä hänen suudelmistaan tarpeeksi monta kertaa ja laittaa mies jahtaamaan minua. Tein tuota yhtenä iltana ja sen jälkeen minut kahmaistiin syliin ja kannettiin sänkyyn koko matkan suudellen. Hän puski päälle, niin etten voinut liikkua, piteli ranteitani yhdellä kädellä kiinni ja pani kovaa meidät lähes yhtäaikaiseen orgasmiin. Jokainen työntö oli niin painava ja hinkkasi ihanasti klitalla. Hikistä ja eläimellistä. 

Vierailija
4/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin varmaan mutta mä olen tullut elämässäni siihen tulokseen, että mun seksuaalisuus ja mun seksihalut on enemmän kuin mitä yksikään ihminen pystyy mulle tarjoamaan.. Ja silti? Toisinaan mulle tulee se olo.. ikään kuin vaan tähän hetkeen tai tähän mulle kävisi 'teasing/petting'..tai jotai..niin hidasta eroottista, nautinnollista pitkää kiusoittelua eri tavoin pitkään ihan äärirajoille kun molemmat sitten lopulta.. 'ehkä..jotai..enemmän Sitä: kauneutta elämän! Ihan niinkuin Taide ihmiselle tekee hyvää! Tai vain sanat, runot on seksistisiä. Eikö vain sustakin..olenko nähnyt liialti levottomia seksunia? Luisunut takaisin vanhoihin seksikaavoihin? Kastellut ja istuttanut muovidildoja? Hämmästellyt seksiympyröiden sulkeutumista? Tunnustellut itseäni ylpeydellä ja kauhistellut näitä mun liian suuria seksisaappaita? Kyllä! Minä olen 'tuntenut aina välillä, aina joskus kuitenkin', tämän mun seksioloni varsin rohkeaksi ja himokkaaksi? Mitä tämä on.. Kerro!

Vierailija
5/5 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ehkä sit helppo tai jotain, mutta tyttönä eläimellinen kokemus voi olla vaikka takapenkillä alla pinhuusissa kovaa seksiä niin, että auto heiluu, verhoilu natisee ja pää kolisisi oveen, jos poika ei pitäis kättä mun pään takana. Rajuja suudelmia siin vauhdissa. Toinen on nii vahva ja estoton ja pidättelemätön ja vie mua. Sanattoman kiihkeää. Oltiin vähän aika sitten hänen autossa.

Mä oon samanlainen. Viimeisen lukiovuonna poikakaverin autossa tutustuin tuohon. Nautin jollain sairaalla tavalla tunteesta, minkä pojan kanssa ahtautuminen päällekkäin takapenkille tuottaa nimenomaan niin, että ite on alla. Ajattelin, että hän on niin voimakas ja kiihkee, etten voi mitään. "Hän haluaa just mua ja vain mua ja tosi paljon haluaakin." Olin mielessäni maailman seksikkäin ja haluttavin prinsessa, jota kohdeltiin sellaisena. Sitten kun hän ei enää pystynyt hillitsemään himojaan, mua pantiin tiukassa lähetyssaarnaajassa takapenkillä ja samalla suudellessa lähti ajan- ja paikantaju täysin pois. Ajatuksen tasollakin toi saa kiihottumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme