Kokemuksesi ryhmähaastattelusta
Kommentit (22)
Up, up, up, up, up, up, up, up, up, up,
Up, up, up, up, up, up, up, up, up, up
Ja ennen kaikkea asiallisia vastauksia, kiitos!
MIKSEI KUKAAN VASTAA Up, up, up, up, up, up, up, up, up, up...
No niin kuin aina, äänekkäät persoonat on äänessä ja hiljaiset on hiljaa
Vierailija kirjoitti:
No niin kuin aina, äänekkäät persoonat on äänessä ja hiljaiset on hiljaa
En tiedä kumpi olet, mutta kaduttiko jälkeenpäin ajanhukka?
Jotkut mennyt hyvin, paljon ihmisiä paikalla, asiallisesti annettu puheenvuorot ihmiset otti muut huomioon ym
Viime kerta ihan karsea, 3 ihmistä ahtaassa huoneessa, 2 liittoutu yhtä vastaan, ikäänkuin teilasi yhden, 2 puhui vain toisilleen ja 1 (alalle sopivin) yritettiin jättää ulkopuolelle eikä haastattelija kommentoinut tähän mitään. Käsitettiin sen 1 Sanomat aivan väärin ja yritettiin luoda väärä kuva tästä. Kamala kokemus. Paikan sai toinen näistä kiusaajista.
Hyvä, jokaisella oli vuoro vastata.
Hiljaiset eivät päässeet palstanormaaliin tapaansa leimaamaan puheliaampia.
Jos kysymyksessä on työpaikkahaastattelu niin...
Saavuin paikalle ajoissa, ryhmä oli jo paikalla. Esittäydyttiin puolin ja toisin. Ryhmäläiset esittivät kysymyksiä, joihin vastailin parhaani mukaan. Sitten kerrottiin työpaikasta. Näin heti etteivät halua minua sinne töihin. Paikka oli jo alunperin pedattu toiselle, mutta koska täytyi saada muitakin hakijoita, ettei näyttäisi siltä että paikka menee suhteilla, minut kutsuttiin haastatteluun.
Leikin mukana, olin kohtelias, esitin kysymyksiä.
Meitä oli kolme. Kaksi muuta oli äänekkäitä ja jättivät minut ulkopuolelle. Yrittivät olla koko ajan esillä. Itse tarkkailin ja otin kaikki muut huomioon. Kuuntelin kaikkia hyvin. Muistin ehdotuksistani kysyä muiden mielipidettä asiaan. Pääsin kuitenkin sisään ja nämä kaksi muuta eivät. Kyseessä pääsykoetilanne.
Siinä tutkitaan hakijoiden persoonia
Varmaan huono jos ei saa sanottua mielipettään ja peesaa muita
Huono myös jos vaikuttaa tyhmältä
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli kolme. Kaksi muuta oli äänekkäitä ja jättivät minut ulkopuolelle. Yrittivät olla koko ajan esillä. Itse tarkkailin ja otin kaikki muut huomioon. Kuuntelin kaikkia hyvin. Muistin ehdotuksistani kysyä muiden mielipidettä asiaan. Pääsin kuitenkin sisään ja nämä kaksi muuta eivät. Kyseessä pääsykoetilanne.
Tuskin olisit myyjäksi päässyt
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymyksessä on työpaikkahaastattelu niin...
Saavuin paikalle ajoissa, ryhmä oli jo paikalla. Esittäydyttiin puolin ja toisin. Ryhmäläiset esittivät kysymyksiä, joihin vastailin parhaani mukaan. Sitten kerrottiin työpaikasta. Näin heti etteivät halua minua sinne töihin. Paikka oli jo alunperin pedattu toiselle, mutta koska täytyi saada muitakin hakijoita, ettei näyttäisi siltä että paikka menee suhteilla, minut kutsuttiin haastatteluun.
Leikin mukana, olin kohtelias, esitin kysymyksiä.
Thanks man 👍(_;)