Näkijää paikalla?
Olen parisuhteessa, mutta silti yksin. Mitä ihmettä on oikein tekeillä? Ratkeaako tämä koskaan. Nykyinen tilanne ahdistaa todella paljon. Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Up, up, up, up, up, up, up, up, up, up
Ja ennen kaikkea asiallisia vastauksia, kiitos!
Voin kertoa.
Hanki elämä.ja elä sitä kunnes kuolet.
Siis nyt on joku paha mielenterveyshäiriö aloittajalla..huh. Ei kukaan normaali uppista puppista minuutin välein. Olisin voinut kortin nostaa mutta en koe ,että on turvallista ennen ,kuin rauhoitut. Ja ilman korttia voin kertoa ,että mikään ei selviä jos ei ITSE selvitä ja tee jotain asian eteen sen mukaan minkä lopputuloksen haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa.
Hanki elämä.ja elä sitä kunnes kuolet.
Kiitos nostosta. Asiallisia vastauksia odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa.
Hanki elämä.ja elä sitä kunnes kuolet.Kiitos nostosta. Asiallisia vastauksia odotan.
Pliiiiiis, älkää vaan poistako tätä, koska oon saanut hyviä vinkkejä ja toivon niitä lisää.
Oletko joskus etsinyt Munsalan kansallispukua? Jankkaat ihan samaan tyyliin. Johan sinulle on vastattu, vaikka onkin vaikea vastata asiallisesti ihmiselle, joka haluaa vauvapalstalta näkijän johdatusta.
Ei mee edes huonosta provosta . Ap on silti sairas/sekaisin..
Sairas ihminen. Jos nykyinen suhde ei toimi.
Eroa ja kokeile elää yksin.
Koita löytää sisäinen rauha.ei muut ihmiset sitä anna.
Oon yksin parisuhteessa eli meitä taitaa olla silti kaksi. Onko näkijää missään?
Täällä on joku ylimääräinen uppailija. Kiitos vastauksista(ne jotka kommentoitte järkeviä). Kyllä huomaa että on anonyymi palsta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et huomaa? Kävelet joka päivä tosi rakkautesi ohi, eikä se ole miehesi. Avaa silmäsi ja sydämesi.
Elämässä kaikella on tarkoituksensa, sitä on tekeillä.
Muuten hyvä mutta Ap on kilttimies
Hoi näkijät, palataan asiaan ja vielä asiallisia vastauksia, kiitos!
Tsot tsot!