Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on fwb-suhde, miten usein tapaatte?

Vierailija
04.02.2023 |

Minulle sopisi tuollainen kuvio, mutta on ilmeisesti liikaa vaadittu kerran viikossa tapaaminen, kun sellaista miestä ei tunnu löytyvän sitten millään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri kerran viikossa. Minulle sopisi useamminkin, mutta aikataulujen yhteensovittaminen on vaikeaa. Kovasti viestitellään tapaamisten välissä.

Vierailija
2/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muiden suhteiden määrästä. Itselläni oli sinkkuaikoina 3 fwb naista, tapaamiset oli silloin hyvä rajoittaa max 1 kertaan viikossa / hlö, koska halusin että on jotain aikaa myös irtoseksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, tiistaisin. Käydään salilla kundin kanssa ja sitten mennään hänen kämpilleen. Useammin olisi hankalaa järjestää kun vaimo ei tiedä asiasta. Ja paukkuja pitää riittää hänellekin. M38

Vierailija
4/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaksi niin saat kerran viikossa tai useammin. Itselläni on kaksi aktiivista ja kaksi vähemmän aktiivista vakipanokaveria.

Eli kyllä niistä joku aina ehtii tulemaan kun laittaa viestiä. Vakkaristi en kyllä enää ikinä ala olemaan kenenkään kanssa. 22v. kokeiltu useamman kanssa ja on se niin stressaavaa touhua että minusta ei ole parisuhde-eläjäksi.

t: n39

Vierailija
5/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa, tiistaisin. Käydään salilla kundin kanssa ja sitten mennään hänen kämpilleen. Useammin olisi hankalaa järjestää kun vaimo ei tiedä asiasta. Ja paukkuja pitää riittää hänellekin. M38

👍💪

Vierailija
6/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu muiden suhteiden määrästä. Itselläni oli sinkkuaikoina 3 fwb naista, tapaamiset oli silloin hyvä rajoittaa max 1 kertaan viikossa / hlö, koska halusin että on jotain aikaa myös irtoseksille.

kompataan paitsi mulla oli 4 eri muijaa joista yksi ei ollut yh  hoitelin niitä ja ielä ehdin harrastaa irtosuhteitakin sivussa, mutta pysyin kassit aika keveinä

Vierailija
7/14 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on Friends.  Kyllä viriili mies tuollaista 10-15 naisen rinkiä voi pitää, koska eihän ystävyys ole poissulkevaa. Ystävyyteen juuri kuuluu, ettei liikaa udella. Sekin pitää kestää, että seksinnälkäisellä naisella muita seksiystäviä voi olla 40-50 ja heitä tulee kaupungilla, baareissa leffateattereissa jne. vastaan.  Jos olet herkkähipiäisempi voit sopia, ettei sun läsnä ollessa sovita seuraavista panokerroista muiden kanssa.

Vierailija
8/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiä on Tinderi väärällään, mutta määrä ei korvaa laatua. 1-2 hyvää olisi ihanne. Niitä hyviä on vaan vaikea löytää.

Vierailija
9/14 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaks kertaa viikossa.

Vierailija
10/14 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisena pysty millään tapailemaan kun yhtä miestä kerrallaan, mun suhde ei ole ihan fwb vaan siinä on tunteita ja sellaista romanttista viritystä myös mukana mutta ei olla parisuhteessa kuitenkaan. Tapailtu jo vuosi ja muita ei kuvioon kuulu, oikein ihana treenikaveruudesta alkanut suhde ja sopii molempien elämäntilanteisiin paremmin kuin hyvin.

Tavataan kerran viikossa, joskus sen on illanvietto mutta sillon tällöin hotellireissu tai muu yökylä. Viestitellään joka päivä, tavataan urheiluharrastuksen parissa monta kertaa viikossa tämän päälle. Alkuun pidin vähän turhan vähäisenä tätä mutta nyt oon tottunut. Tehdään lomilla viikon, puolentoista reissujakin ulkomaille yhdessä.

N39

Vierailija
11/14 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena pysty millään tapailemaan kun yhtä miestä kerrallaan, mun suhde ei ole ihan fwb vaan siinä on tunteita ja sellaista romanttista viritystä myös mukana mutta ei olla parisuhteessa kuitenkaan. Tapailtu jo vuosi ja muita ei kuvioon kuulu, oikein ihana treenikaveruudesta alkanut suhde ja sopii molempien elämäntilanteisiin paremmin kuin hyvin.

Tavataan kerran viikossa, joskus sen on illanvietto mutta sillon tällöin hotellireissu tai muu yökylä. Viestitellään joka päivä, tavataan urheiluharrastuksen parissa monta kertaa viikossa tämän päälle. Alkuun pidin vähän turhan vähäisenä tätä mutta nyt oon tottunut. Tehdään lomilla viikon, puolentoista reissujakin ulkomaille yhdessä.

N39

Kuulostaa seurustelulta. Olette kuitenkin jo sen ikäisiä, ettei teinirakkaudesta ole kyse.

Vierailija
12/14 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Kuulostaa seurustelulta. Olette kuitenkin jo sen ikäisiä, ettei teinirakkaudesta ole kyse.

Niinhän se kuulostaa mutta ei meillä ole yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia pidemmälle kuin vaikka seuraavaan reissuun jonkun kuukauden päähän tai puolen vuoden. Meillä on niin erilaiset tulevaisuuden haaveet (lapsia/ei lapsia) että on yhdessä sovittu että ei virallisempaa sitoutumista nyt tehdä tässä. Yhteen muutot tai suhteen virallistaminen ei kuulu tähän, siksi ei voi kutsua varsinaisesti seurusteluksi

Vierailija
13/14 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Niinhän se kuulostaa mutta ei meillä ole yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia pidemmälle kuin vaikka seuraavaan reissuun jonkun kuukauden päähän tai puolen vuoden. Meillä on niin erilaiset tulevaisuuden haaveet (lapsia/ei lapsia) että on yhdessä sovittu että ei virallisempaa sitoutumista nyt tehdä tässä. Yhteen muutot tai suhteen virallistaminen ei kuulu tähän, siksi ei voi kutsua varsinaisesti seurusteluksi

Seurustelua se on silti. Ei tartte olla mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Neljässäkympissä, jossa säkin oot, eletään hetkessä - ymmärrät jo, toisin kun kakskymppisenä, että elämä voi olla hetkessä ohi.

Vierailija
14/14 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Kannattaa myös asennoitua niin, että jos sitoutumista ei ole, niin suhde saattaa päättyä milloin tahansa, jos toinen sattuu vaikka rakastumaan johonkin muuhun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän