Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saa kulumaan rapiat 80 000€/vkossa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Ei haittaa mua, miten joku rahaa käyttää.

Taiteen tukemista ja avoimia näyttelyitä arvostan suuresti. Siitä rispektiä Kakkoselle.

t keskituloinen ja elämäänsä tyytyväinen

Vierailija
2/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa?

Eihän se kai tuossa se pointti olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tahansa ei miljonäärikään rahojaan hassaa: Autoni ostan aina käytettyinä.

Onpas suomalainen asenne.

En kyllä ymmärrä. Aika on rahaa ja miljonääri hassaa sen korjaamokäynneillä. Parempi ostaa joku halpa auto uutena ja ajaa se 8-10v.

Vierailija
4/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivinen osa tuosta rahasta meni taidehankintoihin joista on iloa muillekin. Arvostan suuresti. 

Mitään älytöntä tuhlaamistahan tuossa ei tapahtunut ollenkaan. Savoyn illlallinen vaimon kanssa vähän alle 500 euroa, mutta tuolla tulotasolla se on sama kuin varastomies veisi vaimon Heselle hintaan 10 euroa.

Vierailija
5/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tahansa ei miljonäärikään rahojaan hassaa: Autoni ostan aina käytettyinä.

Onpas suomalainen asenne.

En kyllä ymmärrä. Aika on rahaa ja miljonääri hassaa sen korjaamokäynneillä. Parempi ostaa joku halpa auto uutena ja ajaa se 8-10v.

"Käyttövälineissä on tyhmää tuhlailla, eikä esimerkiksi autoa ole mitään järkeä hankkia uutena. Omani ostan aina esittelyautoina tai suunnilleen 20000 kilometriä ajettuina."

No eipä tuollaisten autojen kanssa hirveästi korjaamokäyntejä tule, ja jos tulee niin eihän tuo itse autoa korjaamolle vie, kuten ei hoida itse mitään muitakaan arjen asioita. Vaan työllistää muita. 

On kyllä hieno asenne miehellä, Todella kunnioitettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi