Miten te muut " kauhuanopin" omaavat järjestätte anoppilassa käynnit?Käykö mies lasten
kanssa vai menettekö vaan sinnikkäästi mukaan kärsimään kohteliaisuudesta?
Tänään pitäisi mennä taas anopille syömään, mutta ne käynnit on niin kamalia kun aina pitää jotain ilkeillä niin voisinko suosiolla laittaa miehen menemään aina lasten kanssa yksinään?
Kommentit (24)
Alkaa olla niin mitta täynnä jo tuota anoppia ja miehen sinisilmäisyyttä että..
Mä en käy mieheni kotona sen hirviön takia. Mies käy siellä itsekseen tai lasten kanssa. Ei kyllä appiukko käy meilläkään...
Tämän teen ihan vain ja ainoastaan lasten takia. En halua näyttää heille, että vihaan heidän rakastamaa mummia. Meillä käydään anoppilassa muutaman kuukauden välein, joten olen laskenut, että mun kuuluu kestää tuon vertainen.
Mutta jos sinulla on hermot prakaamispisteessä, etkä todellakaan kestä sitä haahkaa, niin älä ihmeessä mene. Parempi niin kuin että saat siellä hepulin lasten nähden tai olet sitten muuten vittuuntunut koko loppu viikonlopun ja sitten sinusta kärsivät kaikki muutkin kuin vaan se anoppi. Hyvinhän ne lapset ja isi siellä keskenäänkin pärjäävät.
ja kärsin sitkeästi ne käynnit.
Sitten puran kavereille käynnin jälkeen kaiken sen niskaan sataneen paskan. Miehelle en asiasta puhu, kun on kyseessä kuitenkin hänen äitinsä
Suomi 24:lla on hyvä palsta myös agression purkamiseen, anopit ja appiukot nimeltään
sitten lakkasin menemästä. Nykyään ei edes mies käy.
ja sen jälkeen pitkän aikaa myös koska ne käynnit on niin kamalia ettei kukaan saata kuvitella. Paljon mukavampi on lasten mennä isän kanssa, kaikki on tyytyväisiä. En ikinä lasten kuullen anoppia hauku, enkä aio sitä jatkossakaan tehdä. Mutta kehuakaan en voi, tietyistä syistä
Mun anoppi tosi mukava, mutta silti jotenki jännitän.
koulutukseni, työpaikkani ja sukuni. Sitten lasteni vaatteet, lelut, hoitopaikat ja kehityksen. Sitten tarjoaa ruokaa, jolle olen allerginen, mistä vetää noin tunnin session aiheesta " hermoheikkojen kuvitellut allergiat" . Sitten haukkuu sen, että olen niin herkkähipiäinen, enkä osaa keskustella. Sitten istutaan ja kuunnellaan anopin soolo omasta erinomaisuudesta ja tyttärien täydellisyydestä, kuunnellaan vielä vähän haukkuja ja lähdetäänkin kotiin.
Vierailija:
koulutukseni, työpaikkani ja sukuni. Sitten lasteni vaatteet, lelut, hoitopaikat ja kehityksen. Sitten tarjoaa ruokaa, jolle olen allerginen, mistä vetää noin tunnin session aiheesta " hermoheikkojen kuvitellut allergiat" . Sitten haukkuu sen, että olen niin herkkähipiäinen, enkä osaa keskustella. Sitten istutaan ja kuunnellaan anopin soolo omasta erinomaisuudesta ja tyttärien täydellisyydestä, kuunnellaan vielä vähän haukkuja ja lähdetäänkin kotiin.
mutta vähän nauttisin noin ilkeästä anopista. Miettisin valmiiksi vastaukset hänen loukkauksiin ja sais anoppi takaisin omaa lääkettään. Mitä lapset oppii, kun äitiä saa mollata miten paljon vaan? Teidän pitää puolustaa itseänne, niin lapsetkin näkee mallin miten puolustaudutaa. Olisin rauhallinen, mutta suorasanaisen piikikäs. Harmi, että anoppini on todella ihana... heh
Vähän selkärankaa pitäis hankkia. Minkä ikäisiä te oikein olette. kyllä ikä tekee tehtävänsä ja anoppikin tokenee.
on ikävä tyyppi, joka kohtelee muita ilkeästi ja on niin täynnä omaa täydellisyyttään.
Ja anoppi peesaa...
anoppi 70.
Tämä kuvio on toistunut 22 vuotta, eikä ole kukaan toennut mihinkään. Se on kuin vanha levy, joka lähtee käyntiin saman tien.
Ei anoppia kukaan nykyään enää kuuntele tai muutakaan, eikä se minuakaan haittaa enää. Välillä puolella korvalla kuuntelen, onko tullut jotain uutta versiota johonkin kohtaan.
11
Mies ei meilläkään muka huomaa mitään.
Viime sunnuntaina se anopinpaskiainen kehtasi kutsua meidän isänpäiväkahville, vaikka me vietettiin omaa isänpäivää. Vittu, se ämmä tiesi, että olen ostanut vain valmiskakun ja halusi brassailla omatekoisella ja näyttää pojalle, kuinka paljon parempi on kuin minä.
Uhkasin, että en enää käy siellä, enkä vie lapsiakaan.
Voi olla, että miehen lähettämisestä lasten kanssa anoppilaan voi olla SEURAUKSIA, ehkä pääset helpommalla, kun käyt vakituiset eli joulu ja äitienpv. eli 2x vuodessa...
PS.
Toki, voithan kokeilla, miten vaikka miehen yksin anoppilaan lähettäminen onnistuu tai mies anoppilaan lasten kanssa- kunhan lasten kuullen puhutaan SINUSTA kauniisti.
ettei nämä nuoret enää täällä itke anoppia, vaan suhtautuvat tilanteeseen vähän kypsemmin. Paras tapa suhtautua haukkumiseen on olla reagoimatta mitenkään. se varmaan ärsyttää eniten. Toisaalta moni anoppi harrastaa valtataistelua ja silloin hyvä laittaa vähän kapuloita rattaisiin.
Vierailija:
Viime sunnuntaina se anopinpaskiainen kehtasi kutsua meidän isänpäiväkahville, vaikka me vietettiin omaa isänpäivää. Vittu, se ämmä tiesi, että olen ostanut vain valmiskakun ja halusi brassailla omatekoisella ja näyttää pojalle, kuinka paljon parempi on kuin minä.Uhkasin, että en enää käy siellä, enkä vie lapsiakaan.
että halusi todella panostaa teihin! Tietenkin anopilla enemmän aikaa leipoa, kun ei ole pieniä lapsia. eikö miehesi kuulukin mennä katsomaan omaa isäänsä isänpäivänä? Olet kyllä monimutkainen ihminen. Jos ette olisi saanut kahvikutsua, sekin kai olisi ollut väärin. Tämä taisi olla PROVO, ei voi olla totta.
Vierailija:
Vierailija:
Viime sunnuntaina se anopinpaskiainen kehtasi kutsua meidän isänpäiväkahville, vaikka me vietettiin omaa isänpäivää. Vittu, se ämmä tiesi, että olen ostanut vain valmiskakun ja halusi brassailla omatekoisella ja näyttää pojalle, kuinka paljon parempi on kuin minä.Uhkasin, että en enää käy siellä, enkä vie lapsiakaan.
Et taida siksi uskaltaa mennä sinne enää, loser!
Tätä on jatkunut jo pitkään. Anoppi ostaa kalliimpia lahjoja kuinme pystytään, se tahtoo meitä aattona syömään, vaikka haluttais olla kotona. Se leipoo meille torttuja ja pipareita jouluna osoittaakseen, kuinka huono äiti olen kun olen töissä ja en ehdi.
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olen todella kypsä tilanteeseen.
ja jos oikein paha käytöstä on, kannataa ehkä miettiä myös miehen ja lasten menemistä