Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin standup showssa - ilmeisesti alapääjutut ovat parasta standuppia

Vierailija
03.02.2023 |

Lähdin ekalla tauolla vaikka maksoin koko showsta, hohhoijaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus katsomassa showta, jossa oli useampi Suomen parhaita stand-up esiintyjä ja se oli kamalaa.

Jutut saivat katsojissa ja minussa aikaan vain sellaista voi apua -fiilistä ja joskus pientä naurua, mutta ei mitään täydellistä vapaata naurua, jota olimme odottaneet. Yritimme kyllä nauraa jo ihan kohteliaisuudestakin, mutta eivät ne vitsit vain naurattaneet. Alapääjuttujen lisäksi pierujutut äänitehosteineen eivät valitettavasti saaneet meitä ulvomaan naurusta, vaan yksikin seurueestamme lähti puolivälissä pois.

Olimme kerran työkavereiden kanssa katsomassa improvisaatioteatteria ja se oli hauska! Nauroimme suurinpiirtein alusta loppuun vatsat kipeinä.

N48

Vierailija
22/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan seksiä ja oon suht estoton ja rento parisuhdeseksissä... mut en oo koskaan tykänny juntti alapäähuumorista. Putous jota oon kattonu monta vuotta sitten kiusaannutti.

Pieruhuumorikin puree paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään stand-upista ja kyllä ne jutut myös päätetään yleisönkin sekä paikan mukaan. Jotkut alapääjutut ovat hyviä ja nokkelia, mutta sitten se  tasapaksu pieruhuumori pitäisi olla ilmaista. 

Mieleeni jäi yhdeltä keikalta yksi stand up-koomikko, joka veetuili minulle hermostuessani viereisen pöydän kännihuutamiseen. Sanoin liian kovaa "hiljaa" toiseen pöytään, koska en kerta kaikkiaan kuullut yhtään mitään mitä koomikko höpisi lavalla. Koomikko vain kehui äijä-älämölöä, joten syntyi käsitys ettei sillä koomikolla ehkä ollut mitään valmiina ja tarvitsi yleisöä keksiäkseen tyhmää huumoria yleisön kustannuksella. MInusta hän ei keksinyt mitään. OLin kai niin veetuutunut. Sitä koomikkoa en todellakaan enää kuuntele missään. Minusta hän oli tosi ilkeä yleisölle ja pisti ihan halvalla vanhempia naisia. Etukirjaimet TH

Vierailija
24/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän koomikon ei tarvitse kiroilla tai heittää alapääjuttuja.

Vierailija
25/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne suurimmaksi osaksi ovat. Pelkkää pieruhuumoria. Samat väsyneet jutut miesten ja naisten eroavaisuuksista.

Vuosia sitten ihmettelin kuinka eräs koomikko veti saleja täyteen veden juomisella ja ääntelyillään.

Nokkela standup on taitolaji jota harva osaa.

Nokkelan Stand Up :n ymmärtäminen on myös taitolaji, jota harva osaa (kun näköjään viittaat Leikolaan) 😉

Vierailija
26/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo vetää pelkkää pano läppää.

Vierailija
27/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken minkä pitää miellyttää isoa yleisöä, tulee olla keskinkertaista. Ei keskinkertainen yleisö sitä muuten ymmärrä. Siksi mikään yleisesti suosittu taidemuoto ei koskaan ole keskinkertaisuutta parempaa.

Vierailija
28/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacke on hauska 😅

Vierailija
29/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken minkä pitää miellyttää isoa yleisöä, tulee olla keskinkertaista. Ei keskinkertainen yleisö sitä muuten ymmärrä. Siksi mikään yleisesti suosittu taidemuoto ei koskaan ole keskinkertaisuutta parempaa.

Miksi ammattiesiintyjät eivät muuta repertuaariaan lennossa, jos huomaavat, että jotkut vitsit eivät näytä naurattavan? Se olisi ammattimaista toimintaa. Se ei ole, että tämä "ammattilainen" jatkaa niiden täydellisten huonojen juttujen, jotka eivät äskenkään naurattaneet kertomista ja lisää mukaan vielä eskarilaisten pierujuttujakin.

Vierailija
30/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tilaisuudessa, jossa esiintyi useampi tunnettu suomalainen stand up- koomikko. Aluksi haukkuivat paikkakunnan ja sen ihmiset, jossa tilaisuus pidettiin. Sen jälkeen ottivat yleisöstä kohteeksi pariskunnan, joka joutui pilkan kohteeksi.

Esitys täynnä kiroilua ja alapäävitsejä. Tätä touhua katsoessa tuli tosi kiusaantunut olo, ei naurattanut ollenkaan. Harmitti, että olin maksanut lipun.

Vierailija
31/31 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääjutut on hauskoja jos ne tapahtuu spontaanisti, kuin vaikkapa koiran viaton pumppa. Mutta kun siinä edessä on ammattiesiintyjä, joka koko illan on miettinyt että nythän minä sen persepanovitsin murjautan, niin joku ei täyty. Kaikkea toki pystyy sietämään viinan voimalla, vaikka baareja.