Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKA on Bess ja mikä on Pam pam pam???

Vierailija
03.02.2023 |

En toisaalta ihmettele sillä musiikkimakuni on sivistynyt.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa pa paskaa!

Vierailija
42/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyttä olisi seurata aikaansa. Jos Bess on ollut aiemmin vieras, olisi nyt hyvä hetki tutustua. Mitäs luulette, onko esim. Leonardo DaVinci ollut uusien asioiden edessä, että nevöhööd, ei kiinnosta? Tai Bill Gates? Entä Freddie Mercury? Tai Mozart?

Sivistymätöntä sen sijaan on motkottaa täällä, että kuulematta paskaa. Ei tarvi tykätä, mutta suositun artistin ohittaminen ja suoranainen haukkuminen puskista on kovin matalamielistä.

Sivistymätön urpo vertaa Bessiä Mozartiin tai Freddie Mercuryyn edes vitsillä. On kuultunakin ihan yhtä paskaa :I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyttä olisi seurata aikaansa. Jos Bess on ollut aiemmin vieras, olisi nyt hyvä hetki tutustua. Mitäs luulette, onko esim. Leonardo DaVinci ollut uusien asioiden edessä, että nevöhööd, ei kiinnosta? Tai Bill Gates? Entä Freddie Mercury? Tai Mozart?

Sivistymätöntä sen sijaan on motkottaa täällä, että kuulematta paskaa. Ei tarvi tykätä, mutta suositun artistin ohittaminen ja suoranainen haukkuminen puskista on kovin matalamielistä.

Oli sulla ihan hyvä pointti, mutta se hukkuu aika pahasti ylimielisen ilmaisun alle.

Vierailija
44/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rampampam on oikeesti aika huono. Tuli ilmeisesti umk:n kautta tutuksi ja levy-yhtiö piti lopusta huolen.

Vierailija
45/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ram pam pam on suomalaisen laulaja BESSin kappale, joka julkaistiin 14. tammikuuta 2022. Hän osallistui kappaleella Uuden Musiikin Kilpailuun ja kilpaili paikasta Suomen edustajana Eurovision laulukilpailussa 2022."

"Elokuussa 2022 kappale teki suomalaista radiohistoriaa, kun kappale oli pysynyt suomalaisten radioiden suosituimpana kappaleena 19 viikon ajan. "Ram pam pam" oli myös suomalaisten eniten kuuntelema kappale vuonna 2022 Spotifyssa."

Eikö Suomessa julkaistu viime vuonna mitään muuta musiikkia, jos kanavat ovat keskittyneet tuon yhden kappaleen soittamiseen. 

Mutta ellen väärin muista, olihan Iltatuulen viestikin 52 viikkoa putkeen listaykkönen.

:D Niinpä.

Vierailija
46/84 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaksi kertaa koittanut kuunnella tuon biisin loppuun saakka mutta ei vaan pysty.

Vierailija
47/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bess on uusi suomalainen, kaunis naislaulaja.

Vierailija
48/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Dallasin Pamela.

Vierailija
49/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole kertaakaan kuunnellut biisiä kokonaan koska se on aivan sietämätön renkutus. Mutta mikä juttu tämä on että nykyisin pitää päteä sillä ettei muka ole kuullut jostain artistista mikä kuitenkin on ihan joka päivä esillä jossain mediassa? Jos nyt yhtään seuraa aikaansa niin väistämättä nämä nyt eteen tulee.

Vierailija
50/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti muodikasta leuhkia sillä, ettei tunne jotain nykyään suosittua artistia.

Vähän aikaa sitten oli todella kova meriitti, ettei ole kuullutkaan mistään Gettomasasta.

Entäs kun oikeasti ei ole koskaan kuullut yhtäkään jonkun palkitun artistin esitystä? Kun itse vaihdan aina kanavaa räppäyksen alkaessa en tosiaankaan ollut törmännyt gettomasaan ennen kuin tämä tuli julkisuuteen etkö-tiedä-kuka-mä-olen avautumisellaan. Sen jälkeen ymmärsin etten ollut mitään menettänyt.

Juuri eilen ihmettelin että kuka on  tämä Bess.

Vierailija
51/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkutus on oikea sana kuvaamaan tätä teosta. 

Vierailija
52/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen sanasta Bess joku hevoskirjasarja lapsuudesta, alakoululaisena luettiin.

Tuo toinen on Ruikonperän multakurkun Pam pam pam Pamela (kuulen korvissani)

Nömä on ainoat mitä näistä tulee mieleen.

Vierailija
53/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla selvisi, että hän on 30-vuotias laulaja sekä parturi-kampaaja.

Hänen musiikillaan on kymmeniä miljoonia striimauksia.

Vierailija
54/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että oli artisti kuka tahansa, aina pitää foorumeilla ja mm. uutisten kommenteissa käydä erikseen mainitsemassa, ettei tunne kyseistä artistia. Varmaan joku harhakuvitelma, että vaikuttaisi sivistyneeltä, jos ei tunne suosittuja nykyartisteja.

Ja noin ylipäätään omalla tietämättömyydellään kehuskelu "ei hajuakaan jostain USAn presidentistä". 

Ja esim. "en osaa kyll sanaakaan ruotsia", osoittaa kyllä melkoista jälkeenjääneisyyttä. 

Vierailija
55/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti muodikasta leuhkia sillä, ettei tunne jotain nykyään suosittua artistia.

Vähän aikaa sitten oli todella kova meriitti, ettei ole kuullutkaan mistään Gettomasasta.

Entäs kun oikeasti ei ole koskaan kuullut yhtäkään jonkun palkitun artistin esitystä? Kun itse vaihdan aina kanavaa räppäyksen alkaessa en tosiaankaan ollut törmännyt gettomasaan ennen kuin tämä tuli julkisuuteen etkö-tiedä-kuka-mä-olen avautumisellaan. Sen jälkeen ymmärsin etten ollut mitään menettänyt.

Lähinnä ihmetyttää että sitä pidetään leuhkimisen aiheena, ei niinkään se ettei ole kuullut jonkun artistin biisejä. Itsellekin moni noista emmapalkituista on tuntematon mutta en mä sitä lähde ympäriinsä mainostamaan. 

Vierailija
56/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voi varmaan jatkaa elämäänsä ilman että tulee tekemään palstalle ketjua jossa samalla kehuu omaa musiikkimakuaan sivistyneeksi.

Mutta kuten tämäkin ketju osoittaa, ihmisillä on joku tarve tuoda esiin sitä ettei ole koskaan kuullutkaan jostain artistista selvästi ylimieliseen sävyyn.

En ole itse asiassa itsekään kuullut ainakaan tietoisesti yhtäkään Bessin tai Gettomasan kappaletta ellei ole taustalla soinut jossain kauppakeskuksessa tai mainoksessa, mutta ei ole tarvetta tulla tänne kertomaan kaikille miten sivistyneen se minusta tekee.

Kokonainen ketju täynnä omien Pietinen haistelijoita.

Vierailija
57/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistymätön urpo vertaa Bessiä Mozartiin tai Freddie Mercuryyn edes vitsillä. On kuultunakin ihan yhtä paskaa :I

Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä, ei tuossa verrattu Bessiä Mozartiin tai Mercuryyn. Luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?

Vierailija
58/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voi varmaan jatkaa elämäänsä ilman että tulee tekemään palstalle ketjua jossa samalla kehuu omaa musiikkimakuaan sivistyneeksi.

Mutta kuten tämäkin ketju osoittaa, ihmisillä on joku tarve tuoda esiin sitä ettei ole koskaan kuullutkaan jostain artistista selvästi ylimieliseen sävyyn.

En ole itse asiassa itsekään kuullut ainakaan tietoisesti yhtäkään Bessin tai Gettomasan kappaletta ellei ole taustalla soinut jossain kauppakeskuksessa tai mainoksessa, mutta ei ole tarvetta tulla tänne kertomaan kaikille miten sivistyneen se minusta tekee.

Kokonainen ketju täynnä omien Pietinen haistelijoita.

omien pierujen siis.

Vierailija
59/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas miljonääri se Bess.

Vierailija
60/84 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää että sitä pidetään leuhkimisen aiheena, ei niinkään se ettei ole kuullut jonkun artistin biisejä. Itsellekin moni noista emmapalkituista on tuntematon mutta en mä sitä lähde ympäriinsä mainostamaan. 

Ehkäpä kyse on samanlaisesta ilmiöstä kuin mitä palstan Jenni-Vartiainen - vihaajat aikanaan ilmensivät. Katsotaan löytyisikö kohdetta etsivälle halveksunnalle ja vihalle uusia maalitauluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä