Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOhdunsuu alapuolelta auki:onko riski?

19.11.2006 |

Raskausviikkoja 29 ja kohdunsuu on alapuolelta osittain auki ja kipeitä supistuksia tulee välillä muutamia päivässä, välillä kaksikin tuntia putken vartin välein (jos olen tehnyt jotain, mitä tahansa). Alavatsaa ja selkää särkee kuin avautumisvaiheessa supistusten välillä heti kun olen hetken ollut pystyssä. Kivuttomia supistuksia on joka liikkeestä. Olen uudelleensynnyttäjä, joten ilmeisesti kohdunsuu saa ollakin hieman auki alapuolelta? Kohdunkaulaa oli onneksi n. 3,5 cm jäljellä toissaviikon ultratutkimuksessa ja käsin arvioituna 2-3 cm, mutta sen jälkeen on ollut paljon kipeitä supistuksia. Jos makaan vaan sohvalla enkä tee juuri mitään (joka on kahden pienen lapsen äidille hankalaa), ei välttämättä ole kuin pari kipeää supistusta päivässä. (kesto reilut puoli minuuttia/kipeä supistus). Sitten on niitä supistusiltoja, jolloin en uskalla liikahtaakaan kun aina tulee uusi ja uusi.

Ennenaikaisesti synnyttäneet, kuulostaako tämä ns. riskiltä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä mennä polille tarkistamaan tilanne kun viikkoja on vielä kuiteskin niin vähän. Riippuu tietty tilanteesta mut esim mulla saatiin lääkkeillä supparit kuriin, tosin mulla meni jo lapsivedet vk 26 aika vähiin, mut pelaan varman päälle ja käy tutkittumassa tilanne.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla