Nainen, rehellisesti: oletko koskaan saanut liian paksua penistä?
Sellaista, joka ei yksinkertaisesti olisi mahtunut vaginaan tai toistuvasta yrittämisestä, liukuvoiteista ym. valmisteluista olisi tuntunut vain ja ainoastaan pahalta?
Ja kiinnostuneille tiedoksi, että syy miksi kysyn on se, koska ostin vaimolleni ympärysmitaltaan 18,5 cm dildon ja eilen sitä kokeillessa yllätyin todella ettei tuon kanssa ollut minkäänlaisia mahtumisongelmia. Ja tuo on siis aivan mielipuolisen paksu.
Kommentit (15)
Ei oo mitään erityisen paksuja tullut vastaan. Yksi muita selkeästi pidempi mutta se ei ollut yltiöpaksu. Muut keskiarvon molemmin puolin, aika monta on tullut nähtyä.
Olen, ex-miehelläni. Seksi ei ollut missään vaiheessa nautinnollista. Itse en mitannut, mutta kertoi hänellä olleen n 15 senttiä paksu.
En, mut oo saanu ku kahta. Eka kerta oli silloisen poikaystävän kanssa. Sen jälkeen nykyinen aviomies.
Ostin kerran vaimolle ison mustan dildon, jonka terska oli 16cm ymp. Ei mahtunut mitenkään liukkareista huolimatta. Kun varsi oli vain 15,5cm niin vuolin terskan reunat pois. Sittenkin jouduttiin pari kertaa yrittämään, että mahtui sisään. Oli pettymys, että tuntui vaimosta huonolta, ahisti, eikä orgasmia irronnut. Oma kalunkin sovitus ollut tiukka, varsinkin vanhempana. Mutta joskus vaimo oli todennut, että voisi olla paksumpikin. En tiedä motiivista, kun oma on kuitenkin 15cm. Eli niin sopiva kuin voi olla ja nyt jo vanhemmiten himpun liian paksu. Oma on pyöreä, eli saattoin olla em dildoa kapeampi leveyssuunnassa, vain 5cm.
Vaimolla ilm tyypillinen 2 sormea sisään pillu.
Nyt parin lapsen jälkeen en ole saanut :D
5/15.5cm paksu on vaimolle maksimi.
Olen, kaksi orastavaa seurustelusuhdetta olen päättänyt miehen liian paksun kalun takia. Sattui yksinomaan vaikka kuinka oli rento ja liukas.
En ole nainen enkä myöskään yli 20 vuoteen kokeillut muita vaginoita kuin vaimoni, mutta rupesi kyllä nämä kokoerot kiinnostamaan tätä lukiessa. Meillä on aktiivikäytössä erittäin paksu (yli 18 m) dildo ja tuo kyllä mahtuu ihan hyvin. Ja tuolla ylempänä joku kirjoitti ettei 15 cm paksu edes mahdu. Voiko olla siis noin isoja kokoeroja naisissa?
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen enkä myöskään yli 20 vuoteen kokeillut muita vaginoita kuin vaimoni, mutta rupesi kyllä nämä kokoerot kiinnostamaan tätä lukiessa. Meillä on aktiivikäytössä erittäin paksu (yli 18 m) dildo ja tuo kyllä mahtuu ihan hyvin. Ja tuolla ylempänä joku kirjoitti ettei 15 cm paksu edes mahdu. Voiko olla siis noin isoja kokoeroja naisissa?
On niitä. Itse ollut yli 45v saman vaimon kanssa, eikä muita kokemuksia. Pillu ollut aina tiukka vain kaksi sormea mahtunut sisään, 4 stä alatiesynnytyksestä riippumatta. 15cm ymp. kaluni ollut aina tiukka sovitus, onneksi on juuri ja juuri mahtunut syvyys suunnassa sisään joissakin asennoissa. Nyt yli 60v ikäisenä alkaa olemaan jo vähän haastava naida kun kalun koko ja paksuus ahistaa ja pitää varoa ettei satu. Tätä onneksi vasta pari viimeistä vuotta. Joten oltu ilmeisesti jo alunperin aika ääripäistä toisillemme. Onneksi ymmärsin jo alunperin kiihoittaa vaimoni pillua tarpeeksi pitkään ennen yhdyntöjä. Naitu käytännössä joka viikko koko ikä, eli jossain lähellä 7000 krt. Ei ole ison kalun venyttelyt auttaneet mitään pillun venymisessä, eikä vaimon saamat orgasmit, mitä aina saanut. Tai juuri siitä ei ole venynyt. Olisin toivonut, että olisi.
No kyllä yli 18cm halkaisija(!) on kyllä jo älytön. Katsokaa ettette venyttele piloille. Kohta ei mikään tunnu miltään
Vierailija kirjoitti:
No kyllä yli 18cm halkaisija(!) on kyllä jo älytön. Katsokaa ettette venyttele piloille. Kohta ei mikään tunnu miltään
Veny piloille? Luitko mun edellistä kirjoitusta? Ei prkele ole venynyt edes vähää vaimonkaan pillu. On mitä on eikä muuksi muutu. Toki pillun lihakset on aina olleet voimakkaat.
Vierailija kirjoitti:
18 metrinen, just joo
Jos siitä aukosta mahtuu vauva tulemaan, niin tuskimpa löytyy liian paksua penistäkään.
Meillä on 16,5 cm ympärysmitaltaan olevan dildo. Tuo menee todella kiihottuneena ja runsaan liukuvoiteen kanssa juuri ja juuri ja pientä kipua aiheuttaen, mutta yhtään paksumpi ei saisi kyllä enää olla. Katsoin huvikseni millainen ero tuossa olisi 18,5 cm ympärykseen ja tuo ei kyllä mitenkään mahtuisi.