Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön vähintään 700 ylimääräistä kaloria päivittäin

Vierailija
03.02.2023 |

Joskus enemmänkin, eilen 2000. Muuten syön terveellisesti, salaattia, vaaleaa lihaa, kotiruokaa... Ongelmana on se illan herkuttelu. Liraglutidi-lääke ei auta, eikä siis nälän torjuminen kunnon ruualla.
Kohdallani kaikki palautuu siis itsekuriin. Tarvitsisin sitä vastustaakseni ilta-ahmimista. Ja itsekuria ei ole. Pysyn siis ylipainoisena.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että tiedostat tilanteesi. Siitä se painon tippuminenkin lähtee.

Vierailija
2/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla et missään pysy vaan paisut valtavasti koko ajan. Auttaisiko, ettet osta kotiin mitään syömistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jääkaapin kokoaikaisen tyhjentämisen. Syön neljän tunnin välein. Juon vettä. Luontainen rytmini on pätkäpaasto. Se meni rikki, kun yritin opetella syömään myös aamulla. Nyt palaan vanhaan ja toivon, että paino lähtee laskemaan.

Vierailija
4/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole paljon, ei edes yhtä kokonaista kilokaloria, en olisi huolissani.

Vierailija
5/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa sitä, että syöt kunnon aamiaisen, lounaan ja välipalan, vähintään puolet päivän energiatarpeesta välipala-aikaan mennessä.

(ja lisksi päivällinen ja iltapala)

Tätä noudattaen mun iltasyöpöttely helpottui noin viikossa.

Aiemmin söin liian kevyesti aamiaisen ja lounaan, jolloin nälkä ja mieliteot iskivät illaksi eivätkä tuntuneet helpottuvan millään.

Vierailija
6/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut -1000kcal laihdutuksella taaseen eikä nälkä vaivaa. Laihdun hyvin ja olen onnellinen. Pitäisi kokeilla joitain parempia ruokia ettei tule makean nälkää tai ahmimis kihtauksia. Voi riippua myös tottumuksista. Itse olen totutellut kaupan 300g ruoka annoksille vatsani ja mm lounas a 300g ja illallinen a 300g vispipuuroa joka on myös makeaa mutta täyttävää.

Vierailija
7/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa sitä, että syöt kunnon aamiaisen, lounaan ja välipalan, vähintään puolet päivän energiatarpeesta välipala-aikaan mennessä.

Aiemmin söin liian kevyesti aamiaisen ja lounaan, jolloin nälkä ja mieliteot iskivät illaksi eivätkä tuntuneet helpottuvan millään.

Lienet kuullut, että ratkaisevaa on kokonaiskalorimäärä päivässä, ei sen tietty ajoittaminen.

Vierailija
8/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet kuullut, että ratkaisevaa on kokonaiskalorimäärä päivässä, ei sen tietty ajoittaminen.

Tämä ei itseasiassa aivan näin yksioikoisesti pidä paikkaansa. Liian kevyt syöminen aamuisin/päivisin altistaa ilta-ahmimiselle, suuren osan ihmisistä.

Vierailija
9/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Colette vielä täällä näiden vastapainoksi.

Vierailija
10/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aamusyöminen aiheuttaa kokopäiväisen syömishimon. Kun syön vasta kahdelta, niin maha täyttyy vähemmästä, eikä illallakaan tarvitse ahmia. Syön tosin päivällisen vasta illalla.

Vierailija
11/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset 0,7 kcal eivät kyllä kovin äkkiä näy missään.

Vierailija
12/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, jolle tuo on pahin mahdollinen tapa. En pysty nukkumaan, jos olen nälkäinen ja kyllähän ne aamuiset syömiset iltaan mennessä ovat mahasta tyhjenneet. En ole aamulla nälkäinen ikinä ja pärjään hyvin pitkälle iltapäivään syömättä, yhden maissa tulee yleensä syötyä lounas. Päivän pääateria siinä kahdeksan aikoihin ja muuta en välttämättä tarvitse, makeanhimo tai muukaan ylensyönti ei vaivaa. Kaikki aamulla syöty menee jotenkin hukkaan, olen illalla joka tapauksessa yhtä nälkäinen ja syön saman verran, mitä söisin aamupäivän paastoamalla. Dieeteillä ollessakin olen aina ajoittanut syömiset noin aikavälille 12-20 ja sillä olen pärjännyt ilman sietämätöntä nälkää.

Vierailija
13/13 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräiset 0,7 kcal eivät kyllä kovin äkkiä näy missään.

No heh heh. Puhekieli on sulle vissiin täysin vierasta? Et taida paljoa viettää aikaa ihmisten kanssa.