Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tekee aina mieli herkkuja juuri ennen kuukautisia?

Vierailija
03.02.2023 |

Onko muilla samaa? Pakko saada suklaalevy ja seukki päivänä sit ne aina alkaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonivaihtelut on hassuja. 

Itse saan siivouskohtauksen, teen suunnitelmia ja menee 1-2 päivää niin 'ai....'. Silti vuodon alettuakaan ei kyllä ole ruokahimoja, mutta muuten olo on vetämätön pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria voisin vetää mielettömät määrät 1-2 ekana päivänä ja aina myös toteutankin tuon himon. "Helpottaa" kipuja ja tukalaa oloa.

Jos normipäivinä söisin saman määrän niin 100% varmasti tulisi oksennus tai vähintään todella huono olo.

Vierailija
4/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama kuin ap:lla.

Vierailija
5/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoneista johtuu. Mun pitää saada suklaata muutama päivä ennen menkkojen alkamista.

Joka kuukausi sama juttu, muuten en herkkuja syö. 😊

Vierailija
6/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loppunut jo kuukautiset mutta kehossa on vieläkin se kuukautis kierto jolloinka ennen kuukautisia viikko turvottaa ja tulee kamalat ruokahalut niin että ahmii aivan älyttömästi eikä tunnu mikään riittävän. Ihan hevosen ruokahalut. Sokerista tulee huono olo niin että syön ennemmin kunnon ruokaa sitten enemmän. Makarooni latikko, lihapiirakat ja pizza on herkkuani.

Minulla on mieto estrogeeni korvaushoito elikkä laastari vaihdevuosi oireisiin. Eikä tule niitä päivisin kuumia aaltoja kun satunnaisesti mutta yö hikoilua on. Monet muutkin oireet ovat lieventyneet. 

Äitini sanoi sanoi ihan samaa että sen kuukautis kierron tuntee loppu elämänsä vaikka menkat ovat loppuneet. Hänelläkin oli estrogeeni korvaushoito. 

Vierailija
7/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista et meillä monilla tää sama. Hirveä himo saada suklaata, ja siis jota ei tule muulloin. Mun maha menee sekaisin suklaasta mut syön silti.

Vierailija
8/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans muutaman päivän ihmetellyt kun tekee mieli ihan kaikkea. Jo herätessä oli pitsa mielessä. Ja falafelrulla. Tummaa suklaata. Oikea nälkä koko ajan. Myös mieliala vaihdellut rankasti.

Puhelin muistuttikin sit että menkat alkaa lähipäivinä.

Vierailija
9/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta allekirjoitan väitteen. Ennen menkkoja aina kova pitsan, hampparin, karkin ynnä muiden herkkujen himo. Tätä himoa tosin (onneksi) vähän jallittaa inhottava, turvonnut olo ja ilmavaivat aina ennen menkkojen alkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän