Löysin netistä lapseni lastenvaunujen kuvan - osaisiko joku neuvoa, kuinka muokata sitä?
Ei aikoinaan 80-luvulla tullut otettua niistä kuvaa. A i j a a - kuvia tänne voi laittaa ehkä osoitteen välilyönneillä?
Kommentit (40)
Voit muokata ihan puhelimella. Lataa vaan joku ilmainen photo editing app ja sillä leikkaat naisen pois. Voit myös yrittää uudelleenvärittää niitä kohtia joissa se nainen näkyy. Vaatii ehkä vähän harjoittelua että lopputuloksesta tulee hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Voit muokata ihan puhelimella. Lataa vaan joku ilmainen photo editing app ja sillä leikkaat naisen pois. Voit myös yrittää uudelleenvärittää niitä kohtia joissa se nainen näkyy. Vaatii ehkä vähän harjoittelua että lopputuloksesta tulee hyvä.
Mulla on lähes 17 vuotta vanha nokialainen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt miksi ja millaiseksi sitä pitäisi muokata.
Selitin jo tuolla aiemmin.
- ap
Mozartkin sävelsi ensimmäiset sinfoniansa 5-vuotiaana. Se, että jonkun tenava on ollut niin omatoiminen ja etevä että opetellut 10-vuotiaana kuvanmuokkausta, ei ole mikään peruste ettei siitä pitäisi ammattilaiselle maksaa, jos itse ei osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hei joo! minäkin haluan nähdä miten apn lastenvaunukuvan muokkauspyyntö päättyy. What could go wrong? 😂
Ai, oot sitten ottanut muutaman enkun tunnin ja nyt brassailet!
Miks ihmeessä pitää sotkea suomea ja englantia! uhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei joo! minäkin haluan nähdä miten apn lastenvaunukuvan muokkauspyyntö päättyy. What could go wrong? 😂
Ihan sen peruskoulu-lukio-yliopiston englannin verran englantiakin olen lukenut, eli tuliko tuosta nyt 17 vuotta opintoja. Olen tienannut myös kuvanmuokkauksen lisäksi kääntämällä kaupallisia esitteitä englannista suomeksi. Why u mad, sister?
Ihmettelen itseäni; jos osaan yli 6-kymppisenä siivota koneeltani viruksen ja jollain tavalla muokata kuvia, mutta autoa en osaa ajaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähes 17 vuotta vanha nokialainen.
- ap
Miksi alapeukku?
Kaikki ei tarvitse älypuhelinta, että kauppareissullakin pitäisi tarkistaa tulleet viestit tjn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sen peruskoulu-lukio-yliopiston englannin verran englantiakin olen lukenut, eli tuliko tuosta nyt 17 vuotta opintoja. Olen tienannut myös kuvanmuokkauksen lisäksi kääntämällä kaupallisia esitteitä englannista suomeksi. Why u mad, sister?
Älä välitä jostain amiksesta, joka osaa laskea englanniksi vain kahteen, koska three on liian vaikea lausua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä jostain amiksesta, joka osaa laskea englanniksi vain kahteen, koska three on liian vaikea lausua.
Joku "amis" osaa kuitenkin rakentaa talon, jonka saa myytyä tähän maailmanaikaan hyvällä hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku "amis" osaa kuitenkin rakentaa talon, jonka saa myytyä tähän maailmanaikaan hyvällä hinnalla.
Totta. Mieluummin ostaa valmiin talon kuin että alkaa rakentamaan. Rakennusaineet on nyt kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta ei selvästikään osaa käyttää tietokonetta sen vertaa, että poistaisi kuvasta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta ei selvästikään osaa käyttää tietokonetta sen vertaa, että poistaisi kuvasta jotain?
Olen kyllä korkeasti koulutettu ja osaan peruskuvanmuokkauksen. Oma alani ei edes sivua tietotekniikkaa. Osaatko sina? Jos, niin auta äläkä v*ttuile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli AP haluaa ammattitasoista kuvanmuokkauspalvelua mutta ilmaiseksi. Minäkin tarvitsisin sähkösuunnittelijan kuvat kylppärimuutosta varten, olisiko täällä joku päivystävä sähkösuunnittelija joka kuvat ilmaiseksi piirtäisi? Normaalistihan se maksaa sen 120e/h mutta kai vauvalla joku nämä minulle tekee?
No ei ole ammattitasoista. Joskus facessa oli arkikuvahaaste ja minä otin uuniin menevästä lihapullasatsista kuvan. Siitä kuitenkin puuttui kaksi pullaa, että olisi näyttänyt nätiltä. Joku ne ystävällisesti lisäsi kuvaan.
No mikset sitten itse tee tätäkin, jos siihen ei ammattilaista tarvita? Se että sait kerran ammattilaiselta ilmaiseksi jotain, ei tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin?
Kuvanmuokkaus parissa minuutissa ON jo taito, jolla voi ansaita. Olen itsekin ihan rahaa vastaan korjaillu tuttujen vanhoja vihkikuvia, poistanut taustalta ihmisiä, paikannut revenneen kuvan kulmia yms. Lihapullien kloonaaminen vie minuutin. En silti tee sitä ilmaiseksi tuntemattomille.
Kerroin, että osaan peruskuvanmuokkauksen. Nyt kun jonkin aikaa yrittelin niin sehän onnistui! Hyvä minä eikä ollut edes kovin vaikeaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mozartkin sävelsi ensimmäiset sinfoniansa 5-vuotiaana. Se, että jonkun tenava on ollut niin omatoiminen ja etevä että opetellut 10-vuotiaana kuvanmuokkausta, ei ole mikään peruste ettei siitä pitäisi ammattilaiselle maksaa, jos itse ei osaa tehdä.
No minäkin tein noita muokkauksia teininä sen aikaisilla (20v takaisilla) välineillä enkä ole mikään lahjakas nörtti edes. Jälki ei toki ollut ammattitasoa, mutta sitä kai ap ei ollut vaillakaan? Sellainen laadukas aidon näköinen kuvanmuokkaus on toki sit eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäkin tein noita muokkauksia teininä sen aikaisilla (20v takaisilla) välineillä enkä ole mikään lahjakas nörtti edes. Jälki ei toki ollut ammattitasoa, mutta sitä kai ap ei ollut vaillakaan? Sellainen laadukas aidon näköinen kuvanmuokkaus on toki sit eri asia.
Juuri näin. Täällä kuitenkin v*ttuilee sellaiset mammat, jotka hädin tuskin osaa avata tietokoneen.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Profiilisi:
- asut jossain perähikiällä, johon on juuri saatu netti. Naapuri kertoi. Asuu noita urpoja Helsingissäkin
- et ymmärrä lukemaasi ja "Täh" on ainut, minkä osaat kirjoittaa ja se ei todellakaan ole kommentti mihinkään. Et vaan käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ja millä tavalla haluat muokata joidenkin vanhojen lastenvaunujen kuvaa?
Haluaisin kuvasta vain ne vaunut näkyviin enkä naista, joka niitä mainoksessa lykkää.
- ap
Rajaa kuvasta nainen pois vaikka Paintilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ja millä tavalla haluat muokata joidenkin vanhojen lastenvaunujen kuvaa?
Haluaisin kuvasta vain ne vaunut näkyviin enkä naista, joka niitä mainoksessa lykkää.
- ap
Rajaa kuvasta nainen pois vaikka Paintilla.
Tässä ne vaunut ja Huom! Tämä on joku mainoskuva.
https://ai ja a.com/UR9F4z (välilyönnit pois).
Toisen lapsen vaunut oli Knokin Princess.
- ap
Nyt en ymmärtänyt miksi ja millaiseksi sitä pitäisi muokata.