Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Kerro huolistasi tässä ketjussa

Vierailija
02.02.2023 |

Yhteiskunta vähättelee miesten huolia, niin ajattelin avata ketjun, jossa miehet voivat kertoa huolistaan kohtaamatta miesvihaa. N25

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x100 euroa viikossa.

Vierailija
42/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolia, ei murheita. Just loppui 5 tunnin pelisessio, nyt nukkumaan ja huomenna vielä töihin ennen viihdyttävää viikonloppua.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei anna panna kakkoseen joten joudun kohta lemppaamaan kunhan ensin nussin suuta ja pildeä minkä saan irti puristettua

Vierailija
44/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoidut ovat liian kalliita. En ole naimisissa säännölliseen seksiin menee viikossa 3100e mikä tekee 1200e kuukaudessa. Rahani eivät meinaa riittää.

Kunnon määräalennukset. Älä valita

Vierailija
45/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko otti ja lähti muutama kk sitten, ei kestänyt turvallista suhdetta, hänellä mt-ongelmia.

Olen vähän huolissani hänestä, mutta ei halua olla yhteyksissä.

Vierailija
46/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä huomannut että kiihotun työkaveristani Jarista. Välillä on pakko mennä purkaa paineet vessaan kun vaan seisoo muna jatkuvasti. Hänellä on vielä vaimo joten tuskin lämpenee minulle. Olen kyllä hyvin häkeltynyt tästä, mutta muna kyllä tietää että Jarin peräaukko kutkuttaisi..

M57

Vierailija
47/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kun menee työterveydenhoitajalle valittamaan kroonista masennustaan niin saa voivottelut ja pari päivää saikkua sellaisen hoitajan lausuman "no sinähän olet vahva tasapainoinen mies, kyllä tämä tästä kun hieman lepäät" kehun kanssa.

Miettikääs naiset sitä.

"Be a man!"

No naisena nyt mietin tätä ja tulin siihen lopputulokseen, että kyllähän tuossa tilanteessa vähintään, siis vähintään keskusteluapua olisi tarjottava.

Vierailija
48/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pituinen se.

Vierailija
49/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkoi palstanaiset alapeukutuksen! :D N25

Miksi sinä esiinnyt naisena palstalla?

Vierailija
50/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ollu vaikeaa. Kasvoin maalla, pienenä jo otettiin luulot pois. Ei susta mitään tuu koskaan. Jos jotain luovaa keksin pikkupoikana, niin naurettiin. Tulipa kuitenkin, tutkinnot suoritin ja pärjään hyvin. Mutta...

En oo koskaan kokenut että kukaan hyväksyisi mua semmosena mikä oikeasti olen. Ja olen kuitenki perheellinen mies ja naimisissa. Olen oikeasti herkkä ja outo.

Mulla on vaan kuori, jota esitän eri tilanteissa. Töissä omansa, vaimolle omansa. Kukaan ei välitä siitä pikkupojasta, joka kuoren alla on - joka ei koskaan saanu rakkautta omana itsenään.

Pitkään luulin että koin jotain oikeaa rakkautta ja että nimenomaan vaimo ymmärtäisi ja tietäisi millainen oikeasti olen ja rakastaisi sitä. Oikeasti hänkin viehättyi siitä kovasta kuorestani ja saavutuksistani, ei siitä, mitä alla on.

Hellyyttävä kirjoitus. Sydän sulaa tätä lukiessa. Kerro tämä vaimollesi. Uskon, että olemalla oma herkkä ja haavoittuvainen itsesi, voit saadakin vaimoltasi enemmän rakkautta.

T. Nainen

Vierailija
51/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista ja vain yksi minä. En pysty valitsemaan ja kahta ei pysty pitämään. Ehkä pitää jättää molemmat ja olla omissa oloissa, tätä showta ei voi kovin pitkään pyörittää.

Vierailija
52/55 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ollu vaikeaa. Kasvoin maalla, pienenä jo otettiin luulot pois. Ei susta mitään tuu koskaan. Jos jotain luovaa keksin pikkupoikana, niin naurettiin. Tulipa kuitenkin, tutkinnot suoritin ja pärjään hyvin. Mutta...

En oo koskaan kokenut että kukaan hyväksyisi mua semmosena mikä oikeasti olen. Ja olen kuitenki perheellinen mies ja naimisissa. Olen oikeasti herkkä ja outo.

Mulla on vaan kuori, jota esitän eri tilanteissa. Töissä omansa, vaimolle omansa. Kukaan ei välitä siitä pikkupojasta, joka kuoren alla on - joka ei koskaan saanu rakkautta omana itsenään.

Pitkään luulin että koin jotain oikeaa rakkautta ja että nimenomaan vaimo ymmärtäisi ja tietäisi millainen oikeasti olen ja rakastaisi sitä. Oikeasti hänkin viehättyi siitä kovasta kuorestani ja saavutuksistani, ei siitä, mitä alla on.

Hellyyttävä kirjoitus. Sydän sulaa tätä lukiessa. Kerro tämä vaimollesi. Uskon, että olemalla oma herkkä ja haavoittuvainen itsesi, voit saadakin vaimoltasi enemmän rakkautta.

T. Nainen

Älä ihmeessä kerro jos kerta vaimo on viehättynyt kovasta kuoresta ja saavutuksista.

Vierailija
53/55 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe enää pippeliäni mahan alta.

Vierailija
54/55 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kilttis ja saanko sitten koskaan ketään naista.

Et saa sanon vain omasta kokemuksestani kun minulle on useamman kerran sanottu ettei sun kanssa voi ruveta olemaan vakavasti kun olet liian kiltti M50

Vierailija
55/55 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kun menee työterveydenhoitajalle valittamaan kroonista masennustaan niin saa voivottelut ja pari päivää saikkua sellaisen hoitajan lausuman "no sinähän olet vahva tasapainoinen mies, kyllä tämä tästä kun hieman lepäät" kehun kanssa.

Miettikääs naiset sitä.

"Be a man!"

No naisena nyt mietin tätä ja tulin siihen lopputulokseen, että kyllähän tuossa tilanteessa vähintään, siis vähintään keskusteluapua olisi tarjottava.

Kyllä se saikun ja avun saaminen on puhelahjoista kiinni ei sukupuolesta.