Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muita harrastuksia teillä 90-luvun alkupuoliskon skideillä oli kuin sukupuiden keräily?

Vierailija
02.02.2023 |

Itse 90-luvun skidinä olin heppahöperö, kuten melkein kaikki luokkani likat ja tähän harrastukseen kuului alalajina tavallaan hevosten sukupuiden ylös kirjoittaminen ja niiden vaihtelu jostain ihme syystä.. Sitä vaan harrasti ja oikein pieteetillä ruutupaperille voi ottimella ja rei'ityksen jälkeen mappiin.. Harmi että ovat hävinneet kaikki mun hienot suvut!

Toinen harraste oli FB:t ja DECOt ja sen sellasten parissa väkertely ja niiden lähettely.

Sinä&Minä ja MeKaks oli ihania ja etenkin ne novellit ja sydäntäriipaisevat runot, mitä itekin tuli sinne joskus lähetelty. Tietty haaveilin, että mulle löytyisi kanssa joku ihana, ujo tallipoika.

Pojista puheenollen, kirjekavereita piisasi myös ja hain poikaa kirjeenvaihtoon palstalta, romanttiset ajatukset tietty mielessä, mutta vedin vesiperän ja ilmoitukseeni vastasi vain yksi poika, joka oli niin pikkuinen, että sen äiti oli toiminut sille kirjurina :0

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottimella==siis viivottimella! =D

Vierailija
2/2 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että missä kaupungissa/kunnan alueella vietit lapsuutesi?

Vaikka tunnistin mainitsemasi lehdet, en jotenkaan osaa muutoin samaistua ollenkaan.

Johtuneeko sitten, että itse vietin tuon ikäisenä paljon aikaa soitto- ja teoriatunneilla, orkesterin treeneissä ja musiikkileireillä? Ehkä. Ja siis Pohjois-Karjalaan Joensuun suunnalle mennään omassa lapsuudessasi 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme