koska pinnasängyn pohja alatasoon?
Koska pinnasängyn pohja pitää laskea? Minkäikäiselle vauvalle olette laskeneet?
Meillä vain kaksi asentoa, ylhäällä ja alhaalla (vanha muuramen pinnasänky). Lapsi 5 kk, nousee konttausasentoon ja ryömii. Onko mahdollista että jaksaa nostaa itsensä laidan yli? Ylettyy hyvin ottamaan siitä kiinni.
Kommentit (9)
Meilläkin perinteiset vaunut ja niiden laitaa pelkään enemmän kuin pinnasänkyä: sehän on paljon matalampi! Vauva vielä usein kääntyy mahalleen kapeassa kopassakin ja olen miettinyt että mitä jos tekee niin joskus herättyään parvekkeella. Siinä voi helposti jalka mennä laidan yli ja hups ollaankin lattialla...
Eikö teillä ole valjaita?
Eipä vaunukopassa ole valjaita! Onko jollain muulla muka? Meillä Brio happyt. RAtasosassa sitten tietysti on.
Tajusin viestin lähetettyäni, että varmaan on sellainen "kiinteä" koppa :)
Meillä kun on yhdistelmät, niin valjaat saa pujotettua pehmeän kantokopan läpi...
se valjaista kysellyt
Meillä puolivuotias putosi vaunukopasta kun onnistui jotenkin käsillä vetämään itsensä siitä laidan yli. Minä jätin sen parvekkeelle kun luulin että nukkui...
nukkumaan päikkäreitä sellaiseen pelkkään vaununkoppaan (eli jätettiin se ratasosa kokonaan pois) ja koppa parvekkeelleen.
Vaikka meillä on lasitettu parveke ja kiinteät "laidat", niin eipä se tunnu kivalta, kun tippuu vaunuista ja pää kopahtaa kivilattiaan..
kiinni irtovaljaat. ne on kätevät. valjaat on siis kahdesta pisteesstä kiinni kärräyissä ja tulevat patjan molemmin puolin esiin.
lattialle, kun täysin yllättäen pääsi istumaan itse ja kurotteli viereistä pykkitelinettä ja sillä sekunnilla putos.. en ihan ehtinyt ottaa kiinni.. onnex selvittiin säikähdyksellä silloin lähti kaikki vaunut vaihtoon ja pinnasänky laskettiin, joten SUOSITTELEN teillekkin!
Meilläkin perinteiset vaunut ja niiden laitaa pelkään enemmän kuin pinnasänkyä: sehän on paljon matalampi! Vauva vielä usein kääntyy mahalleen kapeassa kopassakin ja olen miettinyt että mitä jos tekee niin joskus herättyään parvekkeella. Siinä voi helposti jalka mennä laidan yli ja hups ollaankin lattialla...