Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako meitä täällä on nyt?
Kommentit (10)
ja yllätys yllätys netissä surffaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saunaan menossa kohta perheeen kansa.
Helsingistä...Kohta laitan lapsen nukkumaan ja kattelen leffan tai pari! :)
Syötiin joku aika sitten, piirakka on uunissa ja sauna lämpiämässä. Sitten laitetaan lapset nukkumaan ja katsotaan jaksetaanko vielä ukon kanssa valvoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Systeri ja miehensä lämmittävät saunaa ja grilliä, mä keittelen perunoita ja paistelen patonkeja täällä sisällä. Päätettiinkin syödä sisällä, kun toi keli on mitä on. Muksut pyörii jaloissa=)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä! Keski-Suomesta pienestä tuppukylästä.
Alue: Aihe vapaa
hesasta litkin viiniä mies kattoo lasten kanssa Happy Feetiä ja meil on TOSI tylsää, vettä sataa kun esterin sieltä ja jäätiin kotiin.