IS: Ida, 28, meni Tinder-treffeille finni poskella mies sai hepulin
Finni on liikaa, kävelytreffeille pitäisi laittaa mekko päälle?
"Onko Tinder nuorten naisten paratiisi? Ida Erämaan, 28, mukaan kiinnostuneita miehiä kyllä riittää, mutta kiinnostuksen taso on sitten kokonaan toinen juttu."
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.
Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?
Siis apua, täällähän on ihan hullua porukkaa. :D
Joo, ton luomityypin olis varmaan jollain kuvankäsittelyohjelmalla pitänyt lisätä kontrastia jne ja jotenkin saada se luomi näkymään enemmän että Arvon Miestä on varmasti varoitettu kasvoissa olevasta LUOMESTA :D
Varmaan olisi pitänyt laittaa joku varoitus tekstiinkin. Huom! Minulla on luomi! Halkaisija noin 2-3 mm.
Ei tarvitse. Sen voi antaa rohkeasti näkyä kuvassa, niin se ajaa sellaiset miehet tiehensä, jotka eivät siedä luomia. Niin minäkin laittaisin Tinderiin selkeän kuvan, missä näkyy, että olen kalju. Se ajaa 95 prosenttia naisista pois ja 5 prosenttia saattaa siitä huolimatta kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Silti tuo Ida on satojen joukosta juuri nuo miehet valinnut.
Se olis tosi kiva jos kusipäillä lukisi otsassa KUSIPÄÄ niin ne osaisi sitten väistää. En ymmärrä miksi ihmiset puollustelee huonosti käyttäytyneitä miehiä. Onko tämä vaan joku jatke pojat on poikia -hokemalle, mies saa olla vaikka kuinka mulkero?
Millä todennäköisyydellä törmää satojen joukosta pelkästään kusipäihin ja törppöihin? Onko omat preferenssit kunnossa?
Miten niin pelkästään? Et siis lukenut juttua?? Hänhän sanoo tavanneensa vuosien aikana myös monia mukavia miehiä.
Ei kuitenkaan sitten tyytynyt sellaiseen? Piti jatkaa etsimistä, jos vaikka tulisi joku VIELÄ parempi ens kerralla.
Jaksaako joku linkittää sen vitsin aviopuolisoja myyvästä liikkeestä jossa on kerroksia?
Tyytymällä tulee vain huonoja parisuhteita. Miten onnistuu, jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei tai toinen haluaa muuttaa ulkomaille töihin ja toinen ei? Kumpi antaa periksi?
Onnea matkaan Idalle että hän löytää täydellisen miehen, joka on kiinnostunut hänestä täydellisellä tavalla, ilman kompromisseja.
Kuka tietää, ehkä miehen tulee kuvata innoissaan Idan somevideot, mutta samalla sen pitää olla toimitusjohtaja Fortune500 suomen maayhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.
Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?
Siis apua, täällähän on ihan hullua porukkaa. :D
Siksi, kun miehillä on vastaavia ulkonäköpreferenssejä naisten kanssa? Naisilla on kuitenkin oikeus laittaa edelleen ne pituus ja hiusvaatimukset? Mutta miehen pitäisi vain hyväksyä jäätävä mollukka keskellä naamaa.
Ehkä tuossa ennemmin kummastellaan sitä, että miksi mies ei nähnyt sitä luomea niissä kuvissa vaan tajusi asian vasta livenä, siis sen jäätävän mollukan keskellä naamaa. eri
Koska nainen on peittänyt sen kuvassa tai kääntänyt kasvonsa siten, ettei luomi näy. Hyvin tavallista naisten touhua Tinderissä. Blurratut kuvat ja fat-anglet, muodissa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun Erämaa kertoi viestillä treffikumppanilleen iloisen uutisen urasaavutuksestaan, miestä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa."
Harvaa miestä oikeasti kiinnostaa mitä nainen on opiskellut tai tekee työkseen. ulkonäkö/luonne ratkaisee
Harvoilla naisilla on kiinnostavia urasaavutuksia.
Naiset on koulutetumpia kuin miehet eli todellakin on mutta moni mies ei kestä sitä el miieheen iskee kateus ja avuton raivo. Jännä kun naiset ei halua sellaisia miehiä.
Naisten "koulutus" on vaippojen vaihtoa joko lapsille tai sairaalassa. Kerro toki mitä urasaavutuksia teillä voi olla :)
Miehet imee pskaa putkista ja kuskaa mummoja paikasta toiseen
Ai miesten korkeakoulutus on tuota? Viimeksi kun katsoin niin se on STEM-alat ja liittyy vahvasti tuottavuuteen ja johtamiseen. Nainen voi toki olla paikalla siistinäpidon maisterina. Konku pitää huolehtia neukkari tyhjäksi.
Muista imuroida myös pöydän alta.
Meidän firmassa lähes kaikki siivoojat on miehiä.
Bussin ja taksin ajamiseen ei yleenså tarvita kirjekursia enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Silti tuo Ida on satojen joukosta juuri nuo miehet valinnut.
Se olis tosi kiva jos kusipäillä lukisi otsassa KUSIPÄÄ niin ne osaisi sitten väistää. En ymmärrä miksi ihmiset puollustelee huonosti käyttäytyneitä miehiä. Onko tämä vaan joku jatke pojat on poikia -hokemalle, mies saa olla vaikka kuinka mulkero?
Millä todennäköisyydellä törmää satojen joukosta pelkästään kusipäihin ja törppöihin? Onko omat preferenssit kunnossa?
Miten niin pelkästään? Et siis lukenut juttua?? Hänhän sanoo tavanneensa vuosien aikana myös monia mukavia miehiä.
Ei kuitenkaan sitten tyytynyt sellaiseen? Piti jatkaa etsimistä, jos vaikka tulisi joku VIELÄ parempi ens kerralla.
Jaksaako joku linkittää sen vitsin aviopuolisoja myyvästä liikkeestä jossa on kerroksia?
Tyytymällä tulee vain huonoja parisuhteita. Miten onnistuu, jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei tai toinen haluaa muuttaa ulkomaille töihin ja toinen ei? Kumpi antaa periksi?
Onnea matkaan Idalle että hän löytää täydellisen miehen, joka on kiinnostunut hänestä täydellisellä tavalla, ilman kompromisseja.
Kuka tietää, ehkä miehen tulee kuvata innoissaan Idan somevideot, mutta samalla sen pitää olla toimitusjohtaja Fortune500 suomen maayhtiössä.
Ja näyttää James Francolta/Cillian Murphyltä
Nähdään taas katkerien inkkeleiden kommentit, kun nuori kaunis nainen jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun Erämaa kertoi viestillä treffikumppanilleen iloisen uutisen urasaavutuksestaan, miestä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa."
Harvaa miestä oikeasti kiinnostaa mitä nainen on opiskellut tai tekee työkseen. ulkonäkö/luonne ratkaisee
Naiset on koulutetumpia kuin miehet eli todellakin on mutta moni mies ei kestä sitä el miieheen iskee kateus ja avuton raivo. Jännä kun naiset ei halua sellaisia miehiä.
Naisten "koulutus" on vaippojen vaihtoa joko lapsille tai sairaalassa. Kerro toki mitä urasaavutuksia teillä voi olla :)
Miehet imee pskaa putkista ja kuskaa mummoja paikasta toiseen
Ai miesten korkeakoulutus on tuota? Viimeksi kun katsoin niin se on STEM-alat ja liittyy vahvasti tuottavuuteen ja johtamiseen. Nainen voi toki olla paikalla siistinäpidon maisterina. Konku pitää huolehtia neukkari tyhjäksi.
Muista imuroida myös pöydän alta.
Meidän firmassa lähes kaikki siivoojat on miehiä.
Bussin ja taksin ajamiseen ei yleenså tarvita kirjekursia enempää.
Laitas tilasto missä kerrotaan että enemmistö siivoojista on miehiä :)
Ja huomauttaisin että naiselle se siistijä on korkeakoulututkinnon vaativa työ.
Mistä luomesta te meuhkaatte ? Kysehän oli finnistä poskessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut miehet tienaa enemmän.
Naisvaltaiset alat on pitänyt saada "korkeakouluksi" vaikka väkisin jotta saadaan tilastot kohilleen.
Mitään tuottavaa naiset eivät kykene tekemään, puhumattakaan STEM-aloista yleisesti.
Tiedäthän että työmarkkinatuki ei ole palkkaa?
Menehän nyt hamppipesulle ja nukkumaan.
Niin?
Tuleeko yllätyksenä että komeimmilla miehillä on varaa vaatia, ja Tinderiin eksyy pinnallisia tyyppejä?
Ida ei varmaankaan itse ollut pinnallinen swaippaillessaan, ehei...
Vierailija kirjoitti:
Nähdään taas katkerien inkkeleiden kommentit, kun nuori kaunis nainen jää saamatta.
Ei kovin nuori
Ei kovin kaunis
Se joka ulísee on se nainen jutussa.
Eli kukas olikaan inkkeli?
Vierailija kirjoitti:
Vai onko tuo Iida nyt naisincel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö myös selluliitista laittaa lähikuva? Entä tummista silmänalusista? Entä sitten mahdolliset finnit, pitääkö odottaa että jonain päivänä iho kukkii ja ottaa tinderkuva juuri sinä päivänä?
En siis ole tuo jolle vastaat, mutta en itsekään laittaisi tinderiin vaikkapa kuvaa finneistä, onneksi minulla ei niitä usein ole mutta joskus kyllä.
Finni on eri asia, kuin vaikka keskellä naamaa oleva jättimäinen luomi. Kyllä se näkyy treffeillä viimeistään, jos sitä yrittää kuvissa peitellä. Samoin, kuin ylipainokin.
Mua on haukuttu treffeillä läskiksi vaikka tinderissä on kokovartalokuvat ja en ole ikinä eläessäni ollut ylipainoinen eli siis BMI yli 24. Moni mies tuntuu tulevan treffeille vaan purkamaan naisvihaansa kun itse ei satu olemaan se adonis joka saa sen 20-v fitnessmisun itselleen, aivan kuin se olisi jollain tapaa muiden ihmisten vika.
Kristus. Haukuttu treffeillä läskiksi?! Tällaiseksiko deittailu on mennyt, et voi haukkua toisen päin naamaa treffeillä ihan pokkana?
Naiset ei tyydy vain haukkumaan läskiksi vaan vaatii miehiä maksamaan ateriat ja taksin kotiin.
Mitä sitten? Ei tarvitse suostua, sen kun lähtee itse pois paikalta.
Naisten hölmöily = mitä sitten
Miehen hölmöily = kaikki miehet on sikoja
Siinä on ostajan ja myyjän ero.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää tällaisten juttujen lukeminen.
Totuus on se, että Idalla itsellään on huono miesmaku.
Ida itse tekee päätökset kenet swaippaa oikealle, kenen kanssa juttelee ja kenet valitsee treffeille.
Olen 100% varma, että jos itse saisin Idan tinder-tilin käyttöön niin voisin valita hänelle luotettavan parisuhteesta kiinnostuneen miehen, mutta se taas ei kelpaisi Idalle kun ei ole tarpeeksi komea tai jännä.
Mikä sinut saa uskomaan, että sille miehelle riittäisi seksitön suhde? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että Ida haluaisi seksittömän suhteen?
Koska parisuhde ei perustu siihen, että löytyy "luotettava parisuhteesta kiinnostunut mies" vaan siihen tarvitaan myös vetovoimaa. Ja jos Ida ei itse kyseistä miestä valitsisi, niin mitä ilmeisimmin hän ei tuntisi sitä häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö myös selluliitista laittaa lähikuva? Entä tummista silmänalusista? Entä sitten mahdolliset finnit, pitääkö odottaa että jonain päivänä iho kukkii ja ottaa tinderkuva juuri sinä päivänä?
En siis ole tuo jolle vastaat, mutta en itsekään laittaisi tinderiin vaikkapa kuvaa finneistä, onneksi minulla ei niitä usein ole mutta joskus kyllä.
Finni on eri asia, kuin vaikka keskellä naamaa oleva jättimäinen luomi. Kyllä se näkyy treffeillä viimeistään, jos sitä yrittää kuvissa peitellä. Samoin, kuin ylipainokin.
Mua on haukuttu treffeillä läskiksi vaikka tinderissä on kokovartalokuvat ja en ole ikinä eläessäni ollut ylipainoinen eli siis BMI yli 24. Moni mies tuntuu tulevan treffeille vaan purkamaan naisvihaansa kun itse ei satu olemaan se adonis joka saa sen 20-v fitnessmisun itselleen, aivan kuin se olisi jollain tapaa muiden ihmisten vika.
Kristus. Haukuttu treffeillä läskiksi?! Tällaiseksiko deittailu on mennyt, et voi haukkua toisen päin naamaa treffeillä ihan pokkana?
Naiset ei tyydy vain haukkumaan läskiksi vaan vaatii miehiä maksamaan ateriat ja taksin kotiin.
Naisten hölmöily = mitä sitten
Miehen hölmöily = kaikki miehet on sikoja
Ei minulle tule mieleenkään maksaa mitään kenellekään tuntemattomalle vain siksi, että hän vaatii minua maksamaan. En ole vielä törmännyt yhteenkään tuollaiseen tapaukseen. Huono tuuri tuolla tyypillä, jonka kohdalla jokainen nainen on tehnyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, jatkan mieluummin yksin. Ei herätä mitään fiiliksiä tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Tuleeko yllätyksenä että komeimmilla miehillä on varaa vaatia, ja Tinderiin eksyy pinnallisia tyyppejä?
Ida ei varmaankaan itse ollut pinnallinen swaippaillessaan, ehei...
Tämä.
Idalla on kaksi vaihtoehtoa.
a) virittele ulkonäköä ja miellytä miestä. Näin Ida saa komistuksen pidettyä hieman pdiempään kuvioissa, kunnes tämä löytää kaunottaren jota piirittää
b) laske rimaa ja katsele omantasoisiasi miehiä. Niitä jotka nyt swaippaat vasemmalle kun komeampiakin on "saatavilla" (hetkeksi aikaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin nuori
Ei kovin kaunis
Se joka ulísee on se nainen jutussa.
Eli kukas olikaan inkkeli?
Hyvin nuori ja hyvin kaunis, en tiedä onko sinulla pedotaipumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko tuo Iida nyt naisincel
Ei varmasti ole. Kyllä jos on kymmenen vuotta pyörinyt Tinderissä, niin seksikumppaneiden määrä on tuo 10 x 12 vähintään.