IS: Ida, 28, meni Tinder-treffeille finni poskella mies sai hepulin
Finni on liikaa, kävelytreffeille pitäisi laittaa mekko päälle?
"Onko Tinder nuorten naisten paratiisi? Ida Erämaan, 28, mukaan kiinnostuneita miehiä kyllä riittää, mutta kiinnostuksen taso on sitten kokonaan toinen juttu."
Kommentit (620)
Ols tosi kiva olla nyt sinkku ja peltä, että saa lukea itsestään iltasanomista jonkun avautumisen ja silloinkin vain puolikkaan totuuden. Onbeksi en ole sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.
Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?
Pitääkö myös selluliitista laittaa lähikuva? Entä tummista silmänalusista? Entä sitten mahdolliset finnit, pitääkö odottaa että jonain päivänä iho kukkii ja ottaa tinderkuva juuri sinä päivänä?
En siis ole tuo jolle vastaat, mutta en itsekään laittaisi tinderiin vaikkapa kuvaa finneistä, onneksi minulla ei niitä usein ole mutta joskus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on paikka jossa hyvät miehet revitään käsistä. Suurin osa miehistä ihan ruokottoman huonoilla profiileilla, eli jotain nenäkarvakuvia missä irvistellään, kuvia kalja/tupakka kädessä, kuvia omasta autosta, kuvia omasta aseesta jne. Kaikkea aivan pähkähullua tullut vastaan jopa Helsingin keskustassa svaippaillessa vaikka luulis että pahimmat jää peräkylille.
Eikö se ole hyvä, että ne kaljat ja tupakat näkyy jo kuvissa? Ei sitten tule yllätyksenä parin kuukauden päästä päihdeongelmat. Naisilla on tapana peittää profiileissaan kaikki mahdolliset virheet, ja ne tulevat esille sitten ensimmäisillä deiteillä tai parin kuukauden päästä.
On hyvä, vasurille menee. Päihdekäyttäjiin on turha tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.
Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?
Pitääkö myös selluliitista laittaa lähikuva? Entä tummista silmänalusista? Entä sitten mahdolliset finnit, pitääkö odottaa että jonain päivänä iho kukkii ja ottaa tinderkuva juuri sinä päivänä?
En siis ole tuo jolle vastaat, mutta en itsekään laittaisi tinderiin vaikkapa kuvaa finneistä, onneksi minulla ei niitä usein ole mutta joskus kyllä.
Finni on eri asia, kuin vaikka keskellä naamaa oleva jättimäinen luomi. Kyllä se näkyy treffeillä viimeistään, jos sitä yrittää kuvissa peitellä. Samoin, kuin ylipainokin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri just kertoi käyneensä treffeillä jossa mies suuttui ja alkoi haukkumaan heti kun kuuli missä tämä naispuolinen kaverini on töissä. Siis korkeakoulutettu ihminen ja ihan hyvä työpaikka, ei mitään kyseenalaista kyseisessä työpaikassa. Niin mies oli vaan ryöpyttänyt ja haukkunut ja ollut aggressiivinen. Ei tullut toisia treffejä. Tuokin räyhämies varmaan valittaa että naiset on kranttuja nirppanokkia.
Eimkovin uskottavaa..
Jos mies olisi näin tarkka naisen työpaikasta, olisi mies kysynyt sitä ennen treffeille lähtöä. Joten joko siis sepitit jutun tai nainen valehteli työpaikkansa ja kertoi totuuden treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on paikka jossa hyvät miehet revitään käsistä. Suurin osa miehistä ihan ruokottoman huonoilla profiileilla, eli jotain nenäkarvakuvia missä irvistellään, kuvia kalja/tupakka kädessä, kuvia omasta autosta, kuvia omasta aseesta jne. Kaikkea aivan pähkähullua tullut vastaan jopa Helsingin keskustassa svaippaillessa vaikka luulis että pahimmat jää peräkylille.
Eikö se ole hyvä, että ne kaljat ja tupakat näkyy jo kuvissa? Ei sitten tule yllätyksenä parin kuukauden päästä päihdeongelmat. Naisilla on tapana peittää profiileissaan kaikki mahdolliset virheet, ja ne tulevat esille sitten ensimmäisillä deiteillä tai parin kuukauden päästä.
Hyvähän se on. Mutta tosiaan tinderissä korostuu, että sinkkumiehissä on HYVIÄ kunnollisia miehiä erittäin vähän sinkkuina. Tilanne on tosi vääristynyt. Toki esim alkoholismi tai tupakointi on miehillä paljon yleisempää kuin naisilla, ei siinä. Osa joutuu vastentahtoisesti olemaan sinkkuna, kun ei löydy kumppania jolla olisi edes suunnilleen samankaltaiset elämäntavat.
Väsyttää tällaisten juttujen lukeminen.
Totuus on se, että Idalla itsellään on huono miesmaku.
Ida itse tekee päätökset kenet swaippaa oikealle, kenen kanssa juttelee ja kenet valitsee treffeille.
Olen 100% varma, että jos itse saisin Idan tinder-tilin käyttöön niin voisin valita hänelle luotettavan parisuhteesta kiinnostuneen miehen, mutta se taas ei kelpaisi Idalle kun ei ole tarpeeksi komea tai jännä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta onko ihme että miehet jäävät ilman, jos käytös on tällaista?
Onneksi miehet on yhtenäinen massa että yhden tekojen perusteella tuomitaan koko sukupuoli. Mikä siinä on naisten niin hankala ymmärtää että miehetkin on samanlailla yksilöitä kuten on naisetkin eikä miehet ole vastuussa toisten miesten teoista ja sanoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finni on eri asia, kuin vaikka keskellä naamaa oleva jättimäinen luomi. Kyllä se näkyy treffeillä viimeistään, jos sitä yrittää kuvissa peitellä. Samoin, kuin ylipainokin.
Mua on haukuttu treffeillä läskiksi vaikka tinderissä on kokovartalokuvat ja en ole ikinä eläessäni ollut ylipainoinen eli siis BMI yli 24. Moni mies tuntuu tulevan treffeille vaan purkamaan naisvihaansa kun itse ei satu olemaan se adonis joka saa sen 20-v fitnessmisun itselleen, aivan kuin se olisi jollain tapaa muiden ihmisten vika.
Vierailija kirjoitti:
ovat sentäs aitoja kuvia eikä feikattuja.
Mua ärsytti tuo miesten seksuaalisesta yksinäisyydestä puhuvan jutun sävy tosi paljon, mut ihanko oikeasti joku nuori nainen kehtaa vinkua siitä että joku on joskus sanonut treffeillä tökerösti ja että Tinderistä löytää ulkonäkökeskeisiä tyyppejä? Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on haukuttu treffeillä läskiksi vaikka tinderissä on kokovartalokuvat ja en ole ikinä eläessäni ollut ylipainoinen eli siis BMI yli 24. Moni mies tuntuu tulevan treffeille vaan purkamaan naisvihaansa kun itse ei satu olemaan se adonis joka saa sen 20-v fitnessmisun itselleen, aivan kuin se olisi jollain tapaa muiden ihmisten vika.
juu niin varmaa joo
Niin. Silti tuo Ida on satojen joukosta juuri nuo miehet valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri just kertoi käyneensä treffeillä jossa mies suuttui ja alkoi haukkumaan heti kun kuuli missä tämä naispuolinen kaverini on töissä. Siis korkeakoulutettu ihminen ja ihan hyvä työpaikka, ei mitään kyseenalaista kyseisessä työpaikassa. Niin mies oli vaan ryöpyttänyt ja haukkunut ja ollut aggressiivinen. Ei tullut toisia treffejä. Tuokin räyhämies varmaan valittaa että naiset on kranttuja nirppanokkia.
Eimkovin uskottavaa..
Jos mies olisi näin tarkka naisen työpaikasta, olisi mies kysynyt sitä ennen treffeille lähtöä. Joten joko siis sepitit jutun tai nainen valehteli työpaikkansa ja kertoi totuuden treffeillä.
Siis eivät olleet puhuneet mitään töistä ennen treffejä. Kaveri oli vähän järkyttynytkin tuosta sekopäisestä käytöksestä. Eikä ollut edes ensimmäinen hullu joka kaverilleni tullut vastaan. Itsekin olen saanut osani noista kummajaisista. Yllättävän moni mies osaa esittää täyspäistä vielä profiilissaan ja kirjoittaessaan, mutta naamattain se totuus sitten paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää tällaisten juttujen lukeminen.
Totuus on se, että Idalla itsellään on huono miesmaku.
Ida itse tekee päätökset kenet swaippaa oikealle, kenen kanssa juttelee ja kenet valitsee treffeille.
Olen 100% varma, että jos itse saisin Idan tinder-tilin käyttöön niin voisin valita hänelle luotettavan parisuhteesta kiinnostuneen miehen, mutta se taas ei kelpaisi Idalle kun ei ole tarpeeksi komea tai jännä.
Eihän naiset ole vastuussa omista teoista kun kaikki on aina miesten vikaa ja miesten vastuulla
Idalla on kova tarve mainostaa miten kaunis hän on ja miten miehet viehättyy hänen ulkonäöstään
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis kertoo tavanneensa usean urposti käyttäytyneen miehen ja nyt tuota naista haukutaan?
No näinhän se aina menee. Miehen huono tai arveluttava on naisen syy.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Silti tuo Ida on satojen joukosta juuri nuo miehet valinnut.
Se olis tosi kiva jos kusipäillä lukisi otsassa KUSIPÄÄ niin ne osaisi sitten väistää. En ymmärrä miksi ihmiset puollustelee huonosti käyttäytyneitä miehiä. Onko tämä vaan joku jatke pojat on poikia -hokemalle, mies saa olla vaikka kuinka mulkero?
" Jos keskustelu alkaa heti kallistua eroottisiin kysymyksiin tai toinen haluaa tietää, onko sinulla lapsia, voi miettiä, minkälaisia tarkoitusperiä kysymysten taustalla on."
Onhan se nyt aivan valtavan tärkeä asia onko toisella lapsia. Arki ja mahdollinen parisuhde sen mukana on aivan toisenlaista kun lapset on mukana.
Miksi seuraat somelumppuja etkä tutustu tavallisempaan aitoon naiseen?