Ihailitteko lapsena tai teininä jonkun julkkiksen ulkonäköä?
Keitä ja mikä vuosikymmen? Itsellä malli Christy Turlington. 90-luku. Olisin halunnut olla hänen näköisensä. Kaikki kaverini pitivät Claudia Schifferiä nätimpänä.
Kommentit (24)
Brigitte Bardot. Kirka, Danny. Elvis. Twiggy.
Suoraan sanottuna en! En halunnut kenenkään toisen naisen ulkonäköä tai tyyliä. Vm 83
Greta Garbo. Minulla oli iso juliste Garbosta seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crafford oli yksi kauneimmista ketä olin koskaan nähnyt. On kyllä edelleen.
Minulla Cindyn jumppavideo 😀
Mato Valtonen on ollut minulle esimerkillään isän korvike ja miehen malli.
M 48
Sophia Loren ja Brigitte Bardot. Nuorena Linda Evangelista.
Julia Roberts, upea kaunotar. Jostain naama-analyysikirjasta luin, että Robertsin kasvoissa yksittäiset osat eivät yksikään ole perinteisesti kauniina pidettyjä. Mutta hänet on kuitenkin valittu maailman kauneimmaksi. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts, upea kaunotar. Jostain naama-analyysikirjasta luin, että Robertsin kasvoissa yksittäiset osat eivät yksikään ole perinteisesti kauniina pidettyjä. Mutta hänet on kuitenkin valittu maailman kauneimmaksi. Jännä juttu.
Silmät pienet, suu liian suuri, nenä ei kaunein mahdollinen....
Kate Winslet. 90-luku ja Titanic...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät pienet, suu liian suuri, nenä ei kaunein mahdollinen....
Googlasin, silmät ovat kyllä kauniit ja isot. Kulmakarvat, nenä ja huulet ovat oudot. Kuitenkin säteilevä ihminen kaiken kaikkiaan.
80-luvulla Michael Monroe Hanoi Rocksin keikalla sai kaikki muut paikallaolijat näyttämään melko rumilta.
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crafford oli yksi kauneimmista ketä olin koskaan nähnyt. On kyllä edelleen.
Sama juttu mulla!
T. N -79
Emma Watsonia Potter-leffojen aikaan.
Ralph Fiennes. Jätin teininä poikakaverini hänen takiaan🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kaunis mistään. Anteeksi vaan mutta minun mielipide.Se irvinaama...
Pamela Andersson. Suomalaista verta kaunottaressa.