Kun äidin koulu alkaa klo 08.00 joka päivä ja ekaluokkalaisen klo 08.00-08.45
Ja koulujen välimatkaa on n.25 min????????????
Onko mitään tehtävissä?Tilanne siis tämä joka toinen viikko,kun lapsi on minulla;(
Kommentit (13)
tai kokonaisen tunnin. Vai oletko itse opettaja?
Meillä lapsi olisi koulussa aikaisimmillaan klo 7.30,ja koulu alkaa klo 8.45 kolmena päivänä viikossa.ap
tai sitten lapsi menee itse jos matka lyhyt.
Ainoa ratkaisu taitaa olla että lapsi asuu isänsä luona.
Tai äiti muuttaa lähemmäs lapsen koulua. Eikö tuota olisi voinut ennakoida aiemmin?
on samankaltainen tilanne, mutta lapsella alkaa koulu monena aamuna kymmeneltä. Voisiko lapsesi mennä luokkakaverin luo odottamaan ja sieltä lapset kävelisivät yhdessä kouluun. Vaikka pientä maksua vastaan, jos siellä on vanhempi kotona.
mä oon ihan epätoivoinen.Ja mitä ennakoiminen olisi auttanut?Soitin jo kouluuni,ja siellä sanottiin,että muita kyllä häiritsee yhden jatkuva(jokatoinenviikkoinen)myöhästely.ap
on samankaltainen tilanne, mutta lapsella alkaa koulu monena aamuna kymmeneltä. Voisiko lapsesi mennä luokkakaverin luo odottamaan ja sieltä lapset kävelisivät yhdessä kouluun. Vaikka pientä maksua vastaan, jos siellä on vanhempi kotona.
..niin voithan myös kysäistä koululta moneltako sinne menee aamuisin henkilökuntaa, jos joku vaikka laskisi lapsen ruokalaan, luokkaan tai edes käytävään odottelemaan silloin kun viet hänet ja sitten laittaisit mukaan jotain evästä tai muuta puuhaa siksi aikaa..
ei ns. iltapäiväkerho päivystä aamulla, jotta lapsen voisi viedä sinne ennen koulun alkua.
Mutta kyllä se maksaa, aamuhoito 60 e kuussa, iltapäivä pituudesta riippuen 80-100 e, me maksetaan 140e
Vanhempainyhdistys järjesti sen, kun tarvetta oli. Ei se taivaasta tipahtanut, mutta kyllä se rahalla saatiin pystyyn.
vaikka menee yhdeksäksi, niin haluaa koulun pihalle jo kahdeksaksi...