Minulla on pieni muna.
Kommentit (23)
Mä olen oppinut tässä sen että jokaisella peniksellä on hyvät ja huonot puolensa, itsellä 17cm pituus ja 16cm ympärys ja hyvän palautteen ohella olen saanut myös huonoa koska tän kokoinen on eittämättä kömpelömpi kuin pienempi ja vaikka naiset seksistä kanssani nauttivatkin kestää heillä usein palautua pidempään eikä usein ole montaa kertaa yössä harrastettu. Jos minulla olisi 10cm niin en usko että se minua haittaisi koska sillä on myös hyvät puolensa kuten huononsakin
Mitä tästä opimme, emme välttämättä yhtään mitään mutta yritän sanoa ettei mikään penis ole todnäk "täydellinen" koska jokaisella naisella on erilainen vagina joten jos joku nainen pitää 10cm penistä pienenä niin jollekin se on varmasti sopiva ja joku varmasti pitää 17 senttistä liian isona mutta jollekin se on just eikä melkein sopiva
M18
Oli minkä kokoinen vain, pitää osata käyttää muutakin kuin sitä kikkeliä. Sehän on ehkä 10% koko toimituksesta
No itsellä noin 9cm erektiossa eli et ole ainoa. (Myönnän rehellisesti että on normaalia pienempi)
-J-