Piditkö jethroa fiksuna bisnesmiehenä
Joka aina menestyy. Nythän se on konkurssissa tavallaan. Eikö se omista jotain 200 asuntoa ja pian ulosottomies huutokauppaa ne pilkkahinnalla jotta velkojat saa edes jotain. Jeti alkoi ahneeksi ja pari yökerhoa koitui sen kohtaloksi. Yökerhot on sellaisia että äkkiä tulee 500 000 takkiin jos ei joka ilta ole baari täynnä juoppoja.
Kommentit (26)
Pidin menestyvänä. Enkä ole vielä mieltäni muuttanut. En toki ole ukkoa sen pahemmin seurannut, vain otsikoita hänestä vuosien mittaan nähnyt.
En pitänyt fiksuna.
Ensin suhtauduin varauksellisella kunnioituksella.
En enää.
kyllä kanava vaihtuu kun tua itsekeskeinen ällötys tulee ruutuun. kannattas mainostajienkin miettiä missä ohjelmissa mainostavat.
Olen yllättynyt. Pidin sen tv sarjoista
Kun paljastui eläinrääkkääjäksi niin en ole pitänyt tyypistä sen jälkeen. Hyi.
No en. On se aina ketkulta vaikuttanut. Mutta hauskana pidin aluksi. Nyt tökkii koko mies.
Hevoshuijarilta se on vaikuttanut koko ajan ja sitä onkin.
Onko tilanne oikeasti niin huono? Luulisi että jos näin on, aika nopeasti tulee ilmi pakkomyynnillä.
Se kaverin (Hjalliksen) huiputtaminen oli sen verran härski veto, että viimeistään siinä kohtaa pitäisi hitaammankin tajuta mikä on homman nimi.
Huomasin heti, ettei sillä ole muuta kuin suuren puheet. Sopisi Kuopion torille myymään nokkelasti "musti- ja mansikoita". Isommissa bisneksissä tollasiin ei ole mitään syytä luottaa.
Meistä kaikki voi alkaa asuntokaappiaaksi ihan vapaasti. Siinä nii kuin muussakin välillä menestytään, välillä ei. Minua ei henk.koht. liikuta hänen elämä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Meistä kaikki voi alkaa asuntokaappiaaksi ihan vapaasti. Siinä nii kuin muussakin välillä menestytään, välillä ei. Minua ei henk.koht. liikuta hänen elämä mitenkään.
"Minua ei henk.koht. liikuta hänen elämä mitenkään."
Heh, tuli mieleen uusi sarja tai ainakin sen nimi Jethron liikuttava elämä! Heko heko...
Kokeile itse yrittää pyörittää edes yhtä ravintolaa, ja tule sitten vasta arvostelemaan muita yrittäjiä
Turussa tiedetään, että kutron jelli on naurettavan pieni. Loputtomalla puhumisella koittaa valitettavaa vähäisyyttä piilotella.
Yhtä fiksuna kuin lähihoitaja Miia joka osti 7 sijoitusasuntoa vuoden sisällä.
Joo, JR tuli ahneeksi. Luuli varmaan et raha tulee rahan luo, mut se pitää vaan määrättyyn pisteeseen saakka paikkansa.
Romaani sukuinen luotettava liikemies